اقتصادی

بیانیه ماهان درباره تعرض جنگنده های آمریکایی به هواپیمای مسافری

شرکت هواپیمایی ماهان بیانیه ای در رابطه با حمله جنگنده های آمریکایی به پرواز 1152 در مسیر تهران – بیروت صادر کرد و گفت: این اقدام آمریکا نمونه دیگری از بی قانونی در کشور است و اقدامات قانونی و قضایی در این کشور انجام خواهد شد. این جهت

به گزارش باراناخبر ، پنجشنبه شب پرواز هواپیمایی هواپیمایی ماهان 1152 در حال پرواز از تهران به بیروت بود که به دلیل حرکت خطرناک و تهدیدآمیز دو جنگنده آمریکایی دچار مشکل شده بود و مسافران و خدمه این پرواز به دلیل تصادف. ارتفاع شدید ناگهانی توسط خلبان ماهان. آنها زخمی شدند.

در پی این اقدام ، هواپیمایی ماهان جمله زیر را صادر کرد:

به نام خدا

شب گذشته هواپیمایی پرواز 1152 در مسیر تهران – بیروت پس از حدود دو ساعت پرواز در سوریه از سوی دو جنگنده آمریکایی تهدید شد.

خلبان با تدبیر و مطابق با قوانین و مقررات حمل و نقل هوایی برای جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی ، پس از دریافت اخطار TCAS برای کاهش فوری ارتفاع ، بلافاصله شروع به کاهش ارتفاع کرد زیرا هواپیما در وضعیت پایداری قرار داشت و به مسافران اجازه می داد. کمربندها ناپایدار بودند ، ارتفاع سریع باقی ماند و هواپیما به سرعت از خطر احتمالی خارج شد و تعدادی از مسافران و خدمه را که در محل کار بودند ، مجروح کردند که بلافاصله پس از فرود به بیمارستان رفتند تا برای مداوا به بیمارستان بروند. بود.

از آنجایی که پروازهای این مسیر بیش از یک دهه توسط هواپیمایی هواپیمایی ماهان انجام شده و این شرکت همواره در اجرای پروازها مشمول قوانین و مقررات هواپیمایی بوده است ، بنابراین می توان این رویداد را نمونه دیگری از آن دانست غیرقانونی بودن رژیم آمریکا کرد

البته همانطور که از سوی مسئولان جمهوری اسلامی و همچنین هیئت حاکم (سازمان هواپیمایی کشوری) اعلام شده است ، اقدامات لازم قضایی و قانونی در این رابطه انجام خواهد شد.

گفتنی است ، این هواپیما ساعت 18:45 دوشنبه پنجشنبه دوم آگوست 2016 از فرودگاه امام خمینی (ره) به بیروت حرکت کرده و در ساعت 20:00 به وقت محلی در فرودگاه بیروت فرود آمد. این هواپیما همچنین از ساعت 23:10 از فرودگاه بیروت خارج شد و در ساعت 2:50 روز جمعه سوم مرداد در تهران فرود آمد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا