علمی و پزشکی

به‌روزرسانی دستورالعمل سازمان جهانی بهداشت برای واکسن فایزر

سازمان جهانی بهداشت (WHO) سن توصیه شده برای دریافت واکسن بیماری کرونا فایزر را از 12 سالگی به 5 سالگی کاهش داده است.

به گزارش باراناخبر، سازمان جهانی بهداشت در بیانیه جدیدی حداقل سن دریافت واکسن فایزر در آمریکا را از ۱۲ سال به ۵ سال کاهش داد و همچنین به دولت‌های سراسر جهان توصیه کرد از این واکسن استفاده کنند. ، مجوز استفاده از آن را مطابق با دستورالعمل های جدید این سازمان به روز کنید.

این توصیه پس از آن مطرح شد که گروهی از کارشناسان ایمن سازی روز چهارشنبه جلسه ای را برای ارزیابی واکسن برگزار کردند و گفتند که این واکسن کمترین اولویت را برای واکسیناسیون دارد.

واکسن فایزر برای کودکان پنج ساله قبلا در ایالات متحده تایید شده است.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) توصیه می کند که کودکان در معرض خطر کمتری برای ابتلا به این ویروس باشند و طبق مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده، کودکان کمتر از 0.1 درصد از کل مرگ و میر ناشی از ویروس در ایالات متحده را تشکیل می دهند. ژاپنی

کیت اوبراین، مدیر ایمن سازی و ایمن سازی در سازمان بهداشت جهانی، گفت که آزمایشات بالینی نگرانی در مورد ایمنی واکسن فایزر برای سنین 5 تا 11 سال ایجاد نکرده است.

به گزارش دیلی میل، کارشناسان همچنین توصیه کردند که دوزهای تقویت کننده واکسن فایزر باید چهار تا شش ماه پس از پایان اولین دسته از واکسن ها در گروه های دارای اولویت بالا مانند سالمندان و کادر پزشکی تزریق شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا