فرهنگ و هنر

بهره‌گیری از ظرفیت پویانمایی برای همه گروه‌های سنی

معاون سیما با تأکید بر استفاده از ظرفیت انیمیشن برای همه گروه های سنی گفت: جامعه هدف تولیدات انیمیشن نباید فقط کودکان باشد و نگاه و تمرکز برنامه سازان فقط برای این گروه باشد بلکه استفاده مطلوب تر است و از ساختار انیمیشن برای سایر گروههای سنی استفاده کنید. “بیشتر شوید.

به گزارش باراناخبر ، به نقل از پایگاه سیما ، معاون سیما در جلسات جداگانه با رئیس و مدیران مرکز انیمیشن صبا و فعالان این حوزه بر استفاده از ظرفیت انیمیشن برای همه گروه های سنی و تنوع در ساختار تولیدات تأکید کرد.

شاه آبادی در بازدید از مرکز پویانمایی صبا اظهار داشت: در حال حاضر ساختار و تولید انیمیشن در جهان با پیشرفت ها و روش های پیشرفته انجام می شود ، زیرا نفوذ و تأثیرگذاری پیام این قالب برنامه ثابت شده است و شرکت های بزرگ این موضوع را درک می کنند موضوع خوب است. “کنی.

وی تأکید کرد: در شورای اندیشمندان و مجموعه های مختلف مرکز پویایی صبا باید طیف مخاطبان و جامعه آماری بررسی شود و ساخت انیمیشن برای بزرگسالان مورد توجه جدی تری قرار گیرد.

وی ادامه داد: ایجاد تنوع در ژانرهای انیمیشن موضوع دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد زیرا تنوع باعث افزایش ارزش بصری محصولات می شود و برای مخاطبان علاوه بر لذت بردن ، از طیف مخاطبان نیز پیروی می کند.

سیما همچنین در مورد اهمیت تولید با کیفیت 4k گفت: “لازم است گامی جدی در جهت تولید و تولید آثار با کیفیت 4k برداشته شود و روند کار باید تقویت و تسریع شود”.

وی بر لزوم ثبت شخصیت ها به عنوان مالکیت معنوی تلویزیون تأکید کرد و گفت: ساخت و خلق یک شخصیت انیمیشن م componentsلفه هایی دارد و لازم است با تخصص به این موضوع نگاه شود زیرا این شخصیت ها سال ها در ذهن مخاطب بوده است. پسندیدن.

شاه آبادی همچنین در نشست ویژه با تولیدکنندگان و فعالان حوزه انیمیشن گفت: راهنمای ما در این زمینه باید توسط بزرگان و پیشکسوتان این صنف تهیه و پیشنهاد شود و برای این امر می توانیم از ظرفیت تحقیقاتی سازمان و مرکز. از نظر “بگذارید برویم. برای پیشرفت در ساخت و ارائه آثار با کیفیت و استثنایی ، باید بدانیم که مخاطب ما به چه چیزهایی نیاز دارد و سلایق و سلیقه مخاطب را در نظر بگیریم.

معاون سیما گفت: میزان ساعات تولید مهم است اما برای هر قشر از مخاطبان مهمتر است که با توجه به اثر انیمیشن ، چه نوع برنامه تولید و اهدافی را در بهبود سبک زندگی مخاطب دنبال می کنیم.

شاه آبادی تأکید کرد: محصولات ما باید در مقیاس و سطح جهانی ارزیابی شوند و با بررسی رفتار رقبا ، به استانداردهای جهانی برسند و برای حداکثر اثربخشی محصول برنامه ریزی کنند.

معاون سیما گفت: با تهیه نقشه راه عملیاتی ، با در نظر گرفتن ظرفیت و امکانات برای محصولات کلیدی و با کیفیت ، نیازهای جامعه ، توانایی رقبا ، استفاده از خلاقیت و نوآوری و میزان مشارکت سایر نهادها باید با دقت ارزیابی شود. “استفاده از ظرفیت انیمیشن در مکان فعلی.

در این جلسات ، تولیدکنندگان و مدیران مرکز صبا نیز گزارشی از اقدامات ، دیدگاه ها و انتظارات خود ارائه دادند.

در پایان این جلسات کاریکاتور دکتر حمید شاه آبادی با طراحی یکی از هنرمندان مرکز صبا به معاون سیما معرفی شد.

***

لیوانی ، رئیس مرکز پویانمایی صبا نیز در این نشست گفت: در مأموریت جدید سازمان ، با نگاه حمایتی دکتر علی عسکری ، این مرکز در سال 1994 بیش از 180 ساعت مفید از 40-50 ساعت مفید تولید کرد. تولید پایدار و اقامت موثر در این زمینه کار دشواری است ، اما مرکز پویانمایی صبا توانست محصولات با کیفیت و قابل قبول را با حمایت از بخش خصوصی و جوانان مستعد در این زمینه. جشنواره هایی که در سطح ملی برگزار می شدند نیز به عنوان نیروی محرکه مرکز و عاملی برای ارتقا production تولید بودند.

رئیس مرکز پویانمایی صبا ادامه داد: طبق برنامه 5 ساله مرکز پویانمایی صبا باید تولید خود را 100 ساعت در سال افزایش دهد که بحمدالله با تلاش همکاران این مجموعه در حال انجام است.

وی افزود: با دستور رئیس محترم سازمان برنامه ریزی برای گروه سنی بزرگسالان آغاز شده و همچنین محصولات برای مناسبت های ملی و مذهبی در دستور کار است.

لیوانی گفت: “ما هم اكنون به تولید پایداری دست یافته ایم و علاوه بر افزایش اندك ، كارها را در مركز تولید با یك گام كیفیت پیگیری می كنیم و به سمت تولید آثار طولانی حركت كرده ایم.”

وی تاکید کرد: در حال حاضر 20 مجموعه 100 قطعه ای در حال تولید است که برخی از آنها به نصف رسیده و برخی دیگر در مراحل نهایی کار هستند.

رئیس مرکز پویانمایی صبا ابراز امیدواری کرد: با حمایت از فعالان این صنعت هنری و افزایش تولید لوکس شما ، شاهد مهاجرت معکوس و انتقال تجربیات خواهیم بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا