عمومی

برگزاری «همایش آموزشی و ترویجی کودهای شیمیایی» در همدان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، بهروز الیاسی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مجری طرح خودکفایی کودهای کشاورزی کشور، در سالی که «مهار تورم و رشد تولید» نام گرفته، در راستای تحقق شعار سال، در حمایت از تولیدکنندگان دانش بنیان کودهای کشاورزی، برای افزایش تولید و متعاقب آن کاهش تورم در این بخش، با تعداد بیش از ۱۳۰ تولیدکننده با ۱۱۰۰ محصول تولیدی، تفاهم نامه همکاری امضا کرده است.

وی با بیان اینکه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان با ۹۰ کارگزار و عامل فروش در سراسر استان، وظیفه تأمین و توزیع نهاده‌های کشاورزی مخصوصاً کودهای کشاورزی را برعهده دارد؛ گفت: برنامه کودی استان در سالجاری ۱۲۳ هزار تن است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی پل ارتباطی بین تولیدکننده و مصرف کننده کودهای کشاورزی تا محصولات تولیدی است که تائیدیه استاندارد از آزمایشگاه مجهز شرکت خدمات حمایتی کشاورزی را دریافت کرده‌اند.

الیاسی تشریح کرد: به همین منظور، همایش آموزشی ترویجی و معرفی محصولات کودی با حضور ۱۸ تولیدکننده کودهای کشاورزی از سراسر کشور در تاریخ بیست و سوم خردادماه سالجاری در استان همدان برگزار می‌شود که از همه فعالان بخش کشاورزی استان جهت حضور در این همایش و بهره مندی از فرصت آشنایی با جدیدترین محصولات کودی و دیدار چهره به چهره با تولیدکننده و تبادل دانش و تجربه، دعوت به عمل می‌آید.

وی یادآور شد: محل برگزاری این همایش، بلوار ارم ابتدای جاده عباس آباد، هتل کتیبه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۲ ظهر است.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در همایش در صورت نیاز به راهنمایی می‌توانند با شماره ۰۸۱۳۲۶۴۶۷۲۰-۲۲ داخلی ۱۰۴ تماس و یا به مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان واقع در خیابان اراک مراجعه کنند.

دکمه بازگشت به بالا