عمومی

برنامه توسعه یک واحد تولیدی در تاکستان تعیین کننده بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، با استناد به روابط استاندار قزوین ، عملیات اجرایی طرح توسعه واحد تولیدی یاتاگان بوش به عنوان بزرگترین پروژه تولید ورق فولادی چند لایه در خاورمیانه از عصر چهارشنبه با حضور استاندار قزوین در شهر تاکستان.

واحد تولیدی در نیازهای داخلی بسیار موفق بوده است و در حال حاضر حدود 70٪ وسایل نقلیه سبک و 30٪ وسایل نقلیه سنگین را تأمین می کند.

هدایت الله جمالی پور در این مراسم گفت: خوشحال کننده است که محصولات این شرکت از سطح جهانی بوده و با محصولات کشورهای توسعه یافته و توسعه یافته جهان رقابت می کند.

وی افزود: محصولات این شرکت نسبت به کشورهای پیشرفته دنیا از کیفیت بالاتری برخوردار است و نشان از توانایی و تلاش این شرکت و حمایت از دستگاههای اقتصادی و اجرایی استان از این شرکت دارد.

استاندار قزوین همچنین از یک صنعت دارویی گیاهی در قزوین بازدید کرد.

جمالی پور در این واحد صنعتی همچنین گفت: صنعتگران و تولیدکنندگان استان تاکنون کمکهای ارزنده ای به اقشار آسیب پذیر ارائه کرده اند کرونا آنها از تمام توانایی های خود در این زمینه با رضایت و بدون هیچ گونه توقفی استفاده کرده اند آن.

استاندار قزوین توضیح داد: ستاد کل مجموعه ما کمک های مومن را برای حمایت از آسیب پذیر ها آغاز کرده ایم و تاکنون حمایت های قابل توجهی از اقشار مختلف جامعه بویژه صنعتگران صورت گرفته است.

وی افزود: تاکنون حدود 60 هزار خانواده و نزدیک به 200 هزار نفر به این ویروس آلوده شده اند. کرونا آسیب دیده آن و امیدوارم با جمع مجموعه کمک های عمومی به توزیع سبدهای غذایی در طول ماه مقدس مرحله رمضان در حمایت از نیازمندان حذف کنید.

جمالی پور افزود: کمکهای انجام شده به این دفتر مرکزی صمیمانه و مومن است و هیچگونه تعهدی در این زمینه به صنایع و واحدهای استان تحمیل نخواهد شد.

فرماندار قزوین ادامه دارد عمل وی گفت: “ما توصیه می کنیم که کشت گلخانه ای را توسعه دهید ، زیرا این امر در افزایش عملکرد محصول ، جلوگیری از نارسایی محصول ، کاهش مصرف آب و بازگشت سریعتر سرمایه گذاری ، نقش مهمی را ایفا می کند.”

دکمه بازگشت به بالا