ورزشی

برابر پیکان بدون تماشاگر بازی نمی‌کنیم

آفتاب‌‌نیوز :

رضا درویش، درباره همزمان برگزار شدن بازی‌های هفته بیست‌وهشتم اظهار کرد: در همه جا به ما اجحاف می‌شود. برنامه فعلی لیگ ۴۰ روز پیش اعلام شد؛ چرا آن زمان کسی نامه ننوشت که هفته بیست‌وهشتم هم زمان برگزار شود؟ ما از آنها عقب بودیم و همه چیز خوب بود اما حالا که صدرنشین هستیم، یادشان افتاده که نامه بنویسند بازی‌ها در هفته بیست‌وهشتم هم‌زمان برگزار شود؟ متاسفانه فدراسیون هم منتظر نامه آنها بود که تا سریع تصمیم بگیرد.

وی افزود: اگر بروید بازی‌های هفته‌های اخیر را ببینید، بازی ما همیشه قبل از این تیم‌ها (سپاهان و استقلال) برگزار شده و بارها هم اعتراض کردیم اما یک نفر توجه نکرد و نگفت این بیچاره‌ها درست می‌گویند. چرا همیشه ما باید قبل از آنها (سپاهان و استقلال) بازی کنیم؟ متاسفانه  فوتبال ما اینگونه است و همه چیز ما باید به هم بیاید.

درویش درباره اظهارات منصور قنبرزاده، نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه بازی‌های هفته بیست‌وهشتم به صورت همزمان برگزار خواهد شد، گفت: او نمی‌تواند چنین تصمیمی بگیرد. مگر به تازگی مصاحبه نکردند و نگفتند که این کار خلاف آیین‌نامه است؟ حالا مشکلش آیین‌نامه حل شده است؟!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره بدون تماشاگر برگزار شدن دیدار تیمش برابر پیکان در ورزشگاه دستگردی در هفته بیست‌وهشتم هم گفت: اگر قرار به برگزاری بازی بدون تماشاگر باشد بازی نمی‌کنیم. من جواب هواداران را چه بدهم؟ باشگاه ما به عشق هوادارانش زنده است. باشگاه میزبان باید جایگاه هواداران میهمان را در ورزشگاه مشخص کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد ادعای بازی نکردن برابر پیکان در صورت عدم حضور هواداران ادعای عجیبی است؟ گفت: حرف‌های آنها عجیب است که می‌گویند بازی بدون تماشاگر باید برگزار شود. اگر اینگونه است که حرف‌های فدراسیون فوتبال کشک است.

درویش در پاسخ به این سوال که آیا شورای تامین  استان تهران تصمیم گرفته که بازی پیکان برابر پرسپولیس در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر در ورزشگاه دستگردی بدون تماشاگر باشد؟ گفت: شورای تامین چنین تصمیمی نگرفته و نگفته است که بازی بدون تماشاگر باشد. برای ما فرقی ندارد در کدام ورزشگاه با پیکان بازی کنیم. در هر شهری که هوادار ما اجازه حضور در ورزشگاه را داشته باشد، بازی می‌کنیم. اگر هوادار ما به ورزشگاه نیاید من جوابش را چه بدهم؟ نمی‌گویند تو چه مدیری هستی که بازی‌های تیمت بدون تماشاگر برگزار می‌شود؟

دکمه بازگشت به بالا