اقتصادی

با ترخیص قطعات از گمرک، تولید و عرضه خودرو بیشتر می‌شود

مدیر کل گروه صنعتی ایران خودرو از تمیز کردن قطعات موجود در گمرک تا ساعتی دیگر خبر داد و گفت: “با تمیز کردن این قطعات تعداد زیادی از اتومبیل ها به اتمام می رسد و ما میزان عرضه و تولید را افزایش می دهیم. اکنون در 2000 واحد ” .

به گزارش باراناخبر ، فرشاد مقیمی امروز در خاتمه تصادف با خودرویی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اسامی برندگان از طریق وب سایت رسمی گروه ایران خودرو اعلام خواهد شد ؛ علاوه بر این ، پیامک به برندگان ارسال می شود و برای آن 48 ساعت وقت دارند. منابع مالی مورد نیاز برای خرید خود را در حساب ایران خودرو واریز کرده است.

مدیرعامل ایران خودرو اظهار داشت: بلافاصله فردا (یکشنبه) روند فروش ما آغاز می شود و مشتریانی که در برنامه فروش فوق نتوانسته اند برنده و ماشین خود را بدست آورند می توانند در این پروژه ها شرکت کنند. آینده ، از جمله فروش یک ساله. ” 45000 دستگاه در قالب 12 مدل از محصولات دیگر از جمله گروه سمند ، پژو 206 ، دنا ، پژو پارس و سایر محصولاتی ارائه می شود که ما امروز موفق به تولید آن شده ایم. قرعه کشی هفته آینده در همان مکان و زمان انجام می شود و طبق این روند سپرده گذاری می کنند. ما سعی می کنیم تمام تلاش خود را برای تحویل خودروی مشتری در اسرع وقت با توجه به زمان اختصاص یافته انجام دهیم.

وی در مورد تعهدات قبلی شرکت گفت که تحقق این تعهدات در شرایط مطلوبی قرار دارد؛ وی گفت: “اگرچه چندین تعهد وجود دارد ، ما آنها را ظرف چند ماه به صفر می رسانیم تا مردم را به هر کاری مجبور نکنند.” خوشبختانه ، ما در حال حاضر 3 اتومبیل در روز تولید می کنیم و هیچ مشکلی حاد برای تولید وجود ندارد. در مناطق دیگر مشکلات جزئی وجود داشت که یکی پس از دیگری با حضور و ورود رئیس وزارت سکوت برطرف شد. اکنون یاد گرفته ایم که برخی از قسمت هایی که در گمرک باقی مانده اند ظرف چند ساعت آینده تمیز و ضد عفونی می شوند. با تمیز کردن این قسمت ها ، وسایل نقلیه بیشتری خواهیم داشت. با این حال ، در روزهای اخیر و در ایام تعطیلات ، ما توانستیم بیش از پنج خودرو را تجاری کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا