علمی و پزشکی

با این بازی‌ها به جنگ با اضطراب بروید!

به گزارش خبرگزاری اخبار آنلاین80 درصد از کارمندان هنگام مدیریت فعالیت های روزانه خود دچار اضطراب می شوند (به ویژه در ایالات متحده و چین) و تقریباً نیمی از آنها اذعان دارند که برای کاهش اضطراب به کمک نیاز دارند.

علاوه بر این، 75 درصد از بزرگسالان در عرض چند ماه سطوح متوسط ​​یا زیاد اضطراب را تجربه می کنند که از هر 75 نفر 1 نفر اختلال هراس را تجربه می کند.

بهترین بازی ها برای کاهش اضطراب

راه های زیادی برای مقابله با اضطراب وجود دارد، از خواندن تا یوگا. این گزارش توضیح می دهد که چگونه می توانید از بازی ها برای کاهش اضطراب خود استفاده کنید.

بسته بندی حباب دار

Bubble Rap یک بازی عالی برای کاهش اضطراب است. پوشش حباب‌دار بسیار محبوب اکنون به صورت مجازی در دسترس است. کافی است با انگشتان خود حباب ها را فشار دهید و آنها را بشکنید و بدین ترتیب از شر احساسات مخرب خلاص شوید. این برنامه رایگان تلفن همراه همچنین یک قاتل زمان عالی است، شما می توانید آن را در حالی که در صف منتظر هستید یا در طول یک سفر طولانی و خسته کننده بازی کنید.

این اپلیکیشن طیف گسترده ای از رنگ ها و صداهای دلپذیر را ارائه می دهد. همچنین به کاربران اجازه می دهد تا اندازه حباب را تغییر دهند.

با این بازی ها به جنگ اضطراب بروید!

تفکیک رنگ

Color Break فرصتی عالی برای استراحت و تفریح ​​ارائه می دهد. نقاشی دیجیتال را با استفاده از نوک انگشتان یا خودکار امتحان کنید و از تنوع شگفت انگیزی از طرح ها لذت ببرید. این برنامه به تشویق خلاقیت شما و فراموش کردن یک روز سخت کمک می کند.

این بازی تسکین دهنده اضطراب دارای تعداد نامحدود رنگ است و به کاربران اجازه می دهد تا کارهای انجام شده را از طریق ایمیل با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

با این بازی ها به جنگ اضطراب بروید!

شغل شخصی

Personal Zen یکی دیگر از بازی های مورد علاقه من برای کاهش استرس است. این برنامه با کمک دانشمندان علوم اعصاب ساخته شده است و از نظر بالینی ثابت شده است که به افراد کمک می کند تا با احساسات دردناک مبارزه کنند و مغز را برای سلامتی بهتر آموزش دهند.

محققان می گویند ایده خوبی است که چند بار در هفته به مدت 5 تا 10 دقیقه Personal Zen را بازی کنید. با این حال، هر چه بیشتر بازی کنید، تأثیر بهتری روی سلامتی شما خواهد داشت.

علاوه بر این، بازی مغز شما را آموزش می دهد تا روی چیزهای مثبت زندگی شما تمرکز کند.

با این بازی ها به جنگ اضطراب بروید!

پرتاب کاغذ

Paper Toss یک برنامه خوب برای استفاده در زمان استراحت است. هر زمان که احساس خستگی کردید و نیاز به استراحت داشتید، یک تکه کاغذ مچاله شده بردارید و آن را در سطل زباله خود قرار دهید.

این بازی شمارش خودکار توپ هایی که به هدف برخورد می کنند، 7 سطح دشواری، گرافیک خیره کننده، کنترل عالی، صداهای اداری طبیعی با نظرات همکاران عصبانی، سرعت های مختلف پرواز کاغذی و موارد دیگر را ارائه می دهد.

با این بازی ها به جنگ اضطراب بروید!

227227

دکمه بازگشت به بالا