علمی و پزشکی

با افرادی که فاصله اجتماعی را رعایت نمی‌کنند چه باید کرد؟

با وقوع Quaid 19 ، پزشکان و محققان در سراسر جهان تحقیقات خود را در مورد واکسن ها برای مقابله با این بیماری آغاز کرده اند و همواره تأکید کرده اند که فاصله اجتماعی بهترین راه برای جلوگیری از بروز آن تا زمان انجام آن است.

به گزارش باراناخبر ، با کاهش محدودیت ترافیک به دلیل کرونا و بازگشایی مشاغل و مراکز تفریحی ، تأکید بر احترام به مسافت اجتماعی است در حالی که بسیاری از افراد قادر به انجام این کار نیستند آنها عمدا نکاتی را نادیده می گیرند که به کند شدن شیوع بیماری کمک می کند.

نگه داشتن فاصله ، پوشیدن ماسک و سالم ماندن برخی از راه های موثر برای مقابله با Quaid 19 است ، اما بسیاری از افراد از انجام این کار در ملاء عام غفلت می کنند و توصیه های بهداشتی را جدی نمی گیرند.

اگر در مکان هایی مانند رستوران ها ، مغازه ها و کلینیک ها مشکلی وجود دارد ، لازم است موضوع را به شخص مسئول آن مرکز منتقل کنید.سیت گیلیان ، روانشناس گفت: “در حالی که بیشتر مردم ایالات متحده از لزوم محدود کردن ارتباط با دیگران به منظور جلوگیری از شیوع coronavirus جدید آگاه هستند ، افراد مختلف برای حفظ فاصله اجتماعی متفاوت عمل می کنند.” بالینی

فرد می تواند ماسک را در ملا عام بپوشد ، اما بسیاری از افراد اطراف او ممکن است از آن آگاهی نداشته باشند. یا ممکن است افراد ضمن رعایت این قوانین ، دستورالعمل را از راه دور دنبال نکنند.

همچنین ممکن است پیروی از دستورالعمل های فاصله اجتماعی بین اعضای خانواده چالش برانگیز باشد.

روش هایی وجود دارد که افراد اطراف شما می توانند از اهمیت پیروی از مسافت های اجتماعی و اقدامات دیگر برای مقابله با بیماری Quaid 19 آگاه شوند.

اولین قدم در نظر گرفتن نیاز به جلوگیری از واکنش خشونت آمیز و جلوگیری از قرار گرفتن در معرض ویروس است.

به گفته این روانشناس ، لازم است فاصله مناسب بین خود و دیگران و در عین حال وجود داشته باشد آروم باش خودت را نجات بده موارد درگیری رخ داده است که منجر به خشونت در اماکن عمومی و افزایش احتمال انتقال کرونا ویروس شده است.

فریاد زدن نیز می تواند باعث شود ویروس در هوا پخش شود و فرد را در معرض آن قرار دهد.

اگر در مکان هایی مانند رستوران ها ، مغازه ها و کلینیک ها مشکلی وجود دارد ، لازم است موضوع را به شخص مسئول آن مرکز منتقل کنید.

دور ماندن ، پوشیدن ماسک و رعایت بهداشت از برخی از راه های موثر برای مقابله با Quaid 19 است ، اما بسیاری از افراد از مشاهده این موارد در اماکن عمومی غافل می شوند و توصیه های بهداشتی را جدی نمی گیرند.افرادی هستند که مسافت های اجتماعی را دنبال نمی کنند و به دلیل درک متفاوت از خطر و لزوم آگاهی از ماسک استفاده نمی کنند.

به عنوان مثال ، افراد ممکن است فکر کنند که اگر از ماسک استفاده می کنند ، نیازی به رعایت فاصله اجتماعی نیست که با صحبت و حفظ آرامش می توان آن را اصلاح کرد.

طبق گفته روزنامه پزشکی دیلی ، این نکته را هم باید در نظر گرفت كه ترغیب و ترغیب هر شخصی برای پیروی از دستورالعمل های بهداشتی دشوار است و در طولانی مدت می تواند باعث خستگی و افزایش سطح استرس شود.

به همین دلیل کارشناسان توصیه می کنند روی چیزهایی که می توانید خودتان را کنترل کنید تمرکز کنید. به عنوان مثال ، یک راه حل این است که از حضور در اماکن عمومی در ساعت شلوغ خودداری کنید.

به خود بگویید که ارزش پذیرش محدودیت ها و مراقبت هایی که در کنترل شما است ، حتی اگر آن دسته از کنترل ها محدود باشد ، را یادآوری کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا