ورزشی

بازیکنان به اعتبارِ من به تیم پیام آمده بودند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، پس از حذف تیم پیام مشهد از مسابقات لیگ برتر والیبال ، خراسان با دو نماینده در مسابقات لیگ دسته اول لیگ کشور شرکت می کند.

جبار قوچان نژاد در گفتگو با خبرنگار آنلاین درباره حضور نماینده خراسان در لیگ دسته اول گفت: ما می خواستیم حداقل یک نماینده در لیگ دسته اول لیگ داشته باشیم. تیمی از نیشابور و تیمی از مشهد در این رقابت ها شرکت می کنند. نام تیم مشهدی هنوز مشخص نیست ، من در کادر فنی تیم حضور ندارم و فقط از تیم حمایت می کنم.

سرمربی سابق تیم پیام خراسان ادامه داد: لزوماً کل تیم محلی خواهد بود ، هدف ما تجدید جوانان مشهد است تا والیبال کرواسی در آینده نمایندگان خوبی داشته باشد. ما انتظار نداریم این تیم سهمیه لیگ برتر را کسب کند ، اما در آینده مطمئناً چهره های خوبی از خراسان خواهید دید.

وی در ادامه درباره حذف سهمیه مشهد در لیگ برتر والیبال گفت: تیم پیام هیچ پشتیبانی مالی نداشت. در سال 1997 تیمی تشکیل دادم و بازیکنانی مثل موسوی و مصطفی وند را استخدام کردم. همه بازیکنان از طرف من به مشهد آمدند و همانطور که می بینید در مسابقات قهرمانی نتایج خوبی حاصل شد. در سال 1998 تیم را ترک کردم و همه چیز در اختیار صفر تا صد دوست بود و در نهایت تیم حذف شد.

دکمه بازگشت به بالا