ورزشی

بندرعباس میزبان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشست با مدیران ورزشی و نهادهای ذیربط با اعلام برگزاری مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا در هرمزگان، گفت: بندرعباس میزبان مسابقات بین المللی والیبال ساحلی قهرمانی آسیا خواهد بود. با حضور 24 تیم از حدود 13 یا 14 تیم. کشور آسیایی فرصت خوبی برای ارائه ظرفیت های ورزشی و شهری است.

استاندار هرمزگان اتفاق خوب افزایش نشاط اجتماعی در این مسابقات را مورد توجه قرار داد و افزود: تمامی دستگاه های اجرایی ذیربط باید برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات به وظایف خود به درستی عمل کنند.

دوستی تصریح کرد: تلاش می کنیم میزبان شایسته ای برای تیم های شرکت کننده در مسابقات باشیم و در این راستا زیرساخت های ورزشی برای برگزاری مسابقات و مجموعه ورزشی سورو بندرعباس که به عنوان محل برگزاری در نظر گرفته شده است آماده می شود. ، با همکاری شهرداری بندرعباس بهسازی و اصلاح خواهد شد.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: اقدامات لازم برای صدور روادید فرودگاهی در فرودگاه شهدایی برای پرواز 655 بندرعباس با وزارت امور خارجه انجام شده و بنابراین مشکلی برای پرواز مستقیم تیم ها به بندرعباس نداریم.

دکمه بازگشت به بالا