اجتماعی

بازار داغ روانشناس‌نماهای اینستاگرامی همزمان با شیوع کرونا

یک روانشناس برای فعالیت های روانشناسنماها در ایالات متحده در طول کرونایی برای کاربران شبکه, Instagram هشدار داد که این افراد چرا که او فن بیان بسیار خوب می تواند کاربران ویندوز به طرف بالا رسم و…. در حالی که در واقعیت وجود دارد این است که هیچ آگاهی در این زمینه ندارند و خسارات و عواقب جبرانناپذیری برای افراد ایجاد کنید.

گوهریسنا انزانی درگفتوگو و یاهو! در این مورد او می گوید: به نظر می رسد افسردگی, طلاق, تروما, اجتماعی, اعتیاد و … در کشور افزایش یافته و از طرف دیگر به دلیل شیوع ویروس کرونا و به دنبال او نزدیک و اعضای خانواده با یکدیگر مشکلات بیشتر دامن خواهد شد اما در حال حاضر ما می بینیم که شرایط بحرانی فعلی شما احساس ناجی در برخی از روانشناسان جبهه بیشتر وجود دارد.

وی ادامه داد: در طول سال گذشته تعداد زیادی از روانشناسان و نماهاي روانشناسان زرد به طور چشمگیری افزایش می دهد ، اما امروزه به دلیل کرونا در نظر گرفتن موقعیت این افراد گاهی اوقات بیشتر و قوی تر و تقریبا بیشتر صفحات Instagram, ما می بینیم افرادی که تخصصی در این زمینه تلاش کرده اند به ارائه خدمات روانشناسی برای کاربران فضای مجازی از لیست. به طوری که اگر کارشناسان در حوزه روانشناسی و وارد رابطه ای می شود که آنها هیچ پاسخی ندارند.

این روانشناس افزود: در یک وضعیت که در آن ما به دلیل ویروس کرونا همچنان به حس ترس از کسانی که اند و کسانی که نمی تواند دور از خانه و آشنا. همان مسئله ای است که باعث مشکلات و معضلات است که به شدت مورد استفاده در … در حال حاضر فضا برای این روانشناسنماها از شبکه های مجازی و آنها به قیمت از مخاطبان خود خدمات ارائه خواهد شد که هیچ منبع علمی و … اما به دلیل سخنرانی بسیار خوب و گاهی اوقات رنج می برند از بیماری و خود شیفته آنها هستند. آنها احساس می کنند که دارای اطلاعات و توانایی است و می تواند بقیه از حق رای دادن. آنها در واقع هیچ دانشی در این زمینه ندارد و صرفا یک مطالعه کوتاه افراد و کلید می خواهید برای کمک به دیگران می شود و از آسیب و عواقب جبرانناپذیری برای مردم است.

انزانی تاکید کرد که مردم باید بدانند که روانشناسی است که به مطالعه علمی رفتار و فرایندهای ذهنی است که تصریح می کند: روانشناسان کمک واقعی در شرایط زندگی مردم از جمله مهارت های زندگی, مهارت های فرزند پروری و… سهولت دریافت کنید. حل مشکلات روانی انسان راه دشوار و وقت گیر ، تکمیل و خم و گذشتن از آن را به تنهایی بسیار دشوار است و هیچ درمان فوری وجود ندارد اما بازی روانشناسنماها و روان مردم دقیقا از اینجا شروع می شود. بسیاری از مردم حوصله پیمودن این مسیر سخت به روانشناسنما با استفاده از گفتار و اعمال جملات, زیبا, و غیره. یک صلیب مطالعه مقطعی برای مردم آنها کمک کند.

به گفته وی مهم ترین جزء از دریافت خدمات روانشناسی و هدایت آن را ممکن است برای به دست آوردن اطلاعات در “مشاهده” است; یعنی روانشناس باید فرد را با دقت ببینید از نظر بالینی و رفتار او را ارزیابی گذشته خود اطلاعات و ارزیابی دقیق و … رویکرد منحصر به فرد خود را برنامه ریزی و مسیر پر پیچ و پیچ در پیچ در درمان طول است که به عنوان روح راهنما نقش بازی کردن بازی های ویدئویی.

این بیانیه انزانی, امروزه بسیاری از مردم با توجه به شرایط اقتصادی و کمبود زمان یا خستگی احساس می کنند که آنها می توانید زندگی می کنند در Instagram, زندگی, تغییر در این هفته در مشکلات انسان از دوران کودکی آغاز می شود و فردی به عنوان یک مشاور و یا روانشناس در کنار مردم با پوشیدن آنها در نظر گرفته خواهد شد علمی و اخلاقی و مهارت های اجتماعی و داشتن حداقل مدرک کارشناسی در رشته روانشناسی و مجوزهای لازم برای کسب آن است. در کارگاه های تخصصی معلمان خود شرکت دارای تجربه لازم برای برخورد با مشتریان دارند.

این روانشناس گفت: در واقع با توجه به شرایط اقتصادی و شرایط کار و عدم مطالعه مردم حوصله و نه رفتار و گذشتهشان فکر می کنم و درست آن, آنها ترجیح می دهند و چند جمله به خود را در حال حاضر به صورت توصيفی-مقطعی خوب کار می کنند. مردم را به انجام هر یک از فعالیت های ساده است که نیاز به تکرار و تمرین آنها پس چگونه با این مشکلات و مشکلات زندگی خود را بسیار سطحی و ساده به آنها را ببینید.

در پایان این پیام

دکمه بازگشت به بالا