اجتماعی

نگرانی از شیوع مجدد کرونا در آلمان با اعلام ابتلای ۶۵۰ نفر در یک کشتارگاه

به دنبال آزمایش مثبت کورونا برای 650 کارمند یک کشتارگاه در ایالت آلمان در نوردراین-وستفالن ، مقامات آلمانی در تلاشند تا کنترل انفجار تاج جدید در منطقه را کنترل کنند.

به گزارش باراناخبر ، کارخانه فرآوری گوشت Toennies در شهر گوترس واقع در بین دورتموند و هانوفر ، ظهر دیروز (چهارشنبه) پس از اطلاع از آزمایش کارمندان ، کارخانه و کشتارگاه خود را به طور موقت بسته کرد.

مدیر کارخانه کنترل کیفیت و خدمات دامپزشکی کارخانه و رفاه شرکت را در اولویت این شرکت دانست و افزود: این کشتارگاه تعدادی کارگر خارجی داشت که در هفته های اخیر سفر کرده اند و ممکن است توسط کرنویروس به آنها منتقل شده باشند.

با این حال ، وی اذعان داشت که حفظ فاصله اجتماعی در گیاه آسان نیست و محیط گیاه برای اپیدمی مفید نیست.

دولت محلی گواتر امروز (پنجشنبه) برای مقابله با انفجار تاج در این شهر؛ وی تمام مراکز مراقبت روزانه و مدارس این شهر را تعطیل کرد ، اما قرنطینه سراسر کشور را اعلام نکرد.

تیم مدیریت بحران شهر در بیانیه ای اعلام كردند كه منطقه گوتلرلو طی هفت روز بحران به طور واضح 50 مورد جدید از هر 100000 نفر را پشت سر گذاشته بود.

در توافق فدرال بین كشورهای آلمان آمده است كه اگر تعداد پرونده های جدید طی هفت روز از 50 در 100000 نفر فراتر رود ، مقامات محلی باید برای جلوگیری از گسترش تاج اقدام كنند.

به گزارش سیانید ، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان روز گذشته اعلام کرد که ممنوعیت وقایع مهم در این کشور حداقل تا پایان اکتبر تمدید خواهد شد. مرکل پس از دیدار با نخست وزیران 16 کشور آلمان در برلین خواستار احتیاط در هنگام برداشتن تدریج محدودیت ها برای این کشور برای مقابله با کرونا شد. وی همچنین بر لزوم حفظ قوانین فاصله اجتماعی در سراسر کشور تأکید کرد.

آلمان تاکنون 190.117 مورد از بیماری Covid-19 ناشی از coronavirus جدید را تأیید کرده است که از این تعداد 8 هزار و 927 نفر جان خود را از دست داده و 173.600 نیز درمان شده اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا