اجتماعی

ایده جمع‌آوری «پل حافظ» رنگ اجرا گرفت

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از بررسی روشهای اجرایی برای برچیدن پل حافظ خبر داد.

به گزارش باراناخبر ، مهندس صفا صبوری دیلمی اظهار داشت: در دیدار با نمایندگان مهندسی فنی و عمران ، معاون حمل و نقل و ترافیک ، شهرداری منطقه 6 اظهار داشت: اهداف و نیازهای ترافیکی پل حافظ در منطقه جاده کریم خان زند در خیابان انگلستان برآورده شده است. و پلیس راور ، تهران بزرگ ، مورد بحث قرار گرفت.او اطلاع داد كه پلیس راهور موافقت كرد كه این پل فلزی را برچیده و گفت: ” حافظ در منطقه بین خیابان کریم خان زند و خیابان انگلاب واقع شده است.
وی گفت: مسیرهای جایگزین برای تردد برای اطمینان از رفاه شهروندان در جلسه پل حافظ مطابق با گزینه نهایی اجرایی تعیین و اطلاع رسانی می شود و ابراز امیدواری کرد: عملیات آواربرداری این پل از اوایل تیرماه آغاز و در نهایت توسط در اواسط سپتامبر جریان تمام می شود.
به گفته معاون شهردار و عمران شهرداری تهران ، مطالعات ترافیکی نشان می دهد که بهره برداری از پل فلزی حافظ با وجود هزینه های قابل توجه تعمیر و نگهداری ، محدود به برداشتن چراغ راهنمایی در خیابان طالقانی است و مجموعه آن تنها مشکل ترافیکی نیست. منطقه شهر تهران ایجاد نخواهد کرد ، اما کیفیت فضای را بهبود می بخشد و ظاهر شهر را بهبود می بخشد.

به گزارش وب سایت خبری واحد فنی و عمرانی شهرداری تهران ، پل حافظ در تقاطع خیابان حافظ و خیابان طالقانی یکی از هفت پل فلزی در تهران است که سالها پیش به عنوان یک راه حل موقت اجرا شد. ترافیک آرام در پایتخت. پوشیدن لباسهای پوشیده شده ، خرابی نئوپرن و پوشیدن درزهای طولی و عرضی از شایع ترین مشکلات و آسیب های پل های فلزی در تهران است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا