عمومی

انتخابات قانونی، سالم و امنی پیش رو خواهیم داشت

با توجه به پایگاه داده باراناخبر ،

عبدالرضا رحمانی فضلی گزارشی از عملکرد وزارتخانه خود در دوره وی در هفته دولت ارائه داد و در برنامه عنوان امروز قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ما در وزارت کشور با کار گسترده ای روبرو هستیم ، یعنی مردم از لحظه تولد تا لحظه فوت با وزارت کشور سر و کار دارند. مسئولیت امنیت داخلی کشور مستقیماً به وزارت کشور بستگی دارد. وزارت کشور همچنین مسئول سیاست داخلی به ویژه انتخابات است که معنای گسترده ای دارد.

وی ادامه داد: هرگونه تغییر سیاسی داخلی بر عهده این وزارتخانه است. یک موضوع ، هماهنگی بین آژانس ها است و فرمانداران و فرمانداران به عنوان هماهنگ عمل می کنند.

وزیر کشور با بیان اینکه ما آماده برگزاری دومین دوره انتخابات مجلس یازدهم در تاریخ 12 سپتامبر با شرایط ویژه کرون هستیم ، اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و همه احزاب دارای رقابت قوی هستند. و حساسیت زیاد است. “

نگرانی هایی درباره بی طرفی و سوءاستفاده وجود دارد ، و رسیدگی به این نگرانی ها وظیفه ماست. ما در برگزاری انتخابات تجربه خوبی داریم و از 25 فرآیند انتخاباتی ، 24 فرآیند الکترونیکی برگزار می شود و با تأیید الکترونیکی در انتخابات مجلس ، تعداد تخلفات در حوزه احراز هویت به رقم دو رقمی نرسیده است. ما در تلاش هستیم که تمام مراحل انتخابات را بصورت الکترونیکی حفظ کنیم و در این راستا باید جلسه‌ای با هیئت امنا برگزار شود و کارهای تخصصی باید انجام شود.

وزیر کشور با اعلام اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی سالمترین انتخابات از نظر نقض هویت است ، اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته امیدواریم در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده شاهد حضور گسترده خوبی باشیم.

وزیر کشور ، عبدالرضا رحمانی با بیان اینکه گرایش همه شاخص های وزارت کشور در دولت تدبیر و امید در حال افزایش و افزایش است ، اظهار داشت: در بحث امنیت ، بیشترین رضایت مردم براساس نظرسنجی ها صورت گرفته است. امنیت داخلی بود

ما حفره های امنیتی در جایی داریم که آنها را پر خواهیم کرد
وی افزود: در بحث امنیت در داخل ما هنوز شکاف هایی داریم که برخی از شکاف ها در غرب و شرق کشور نیاز به پر کردن دارد. ورود اراذل و اوباش و تروریست ها در مرزهای شرقی کاهش یافته است اما هنوز شکاف هایی وجود دارد زیرا همسایگان ما مشرق زمین قادر به تضمین امنیت خود نیستند.

وی گفت: “ما امروز 3 میلیون افغانی در کشور داریم که حدود 800000 از آنها غیرقانونی هستند ، که ما آن را یک حفره امنیتی می دانیم.” ما سالانه 700000 نفر برگشتیم ، اما آنها بازگشتند.

برنامه ریزی سایت باید مبتنی بر تعادل باشد
عبدالرضا رحمانی فضلی با بیان اینکه سعی کردیم امکانات و اختیارات را در سراسر کشور متعادل کنیم ، اعلام کرد: استان ها می توانند بار زیادی را از دولت بردارند.

تابو پنهان کردن در مضرات اجتماعی را شکستیم
وزیر کشور به برنامه های ستاد ملی مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: “در این مقر سیاست” معاشرت مبارزه با مواد مخدر “را اجرا کردیم و همه را نسبت به این موضوع حساس کردیم.”

وی سپس دوره مطالعات انجام شده در وزارت کشور در مورد آسیب های اجتماعی و نقش رهبر معظم انقلاب در ادامه و تکمیل مطالعات را به شرح زیر توضیح داد:

دکمه بازگشت به بالا