بین الملل

افشای خوشگذرانی‌های نجومی بن‌سلمان؛از شراب‌های فرانسوی تا 150 مدل برزیلی و روسی برای پذیرایی از میهمانان!

نویسنده خاطرنشان کرد که بن سلمان سپس در اولین عملیات گسترده نظامی ارتش سعودی در خارج از کشور ، استراتژی هایی را برای بی اعتبار کردن پسر عموی خود محمد بن نایف ، که به عنوان ولیعهد در آوریل 2015 انتخاب شد ، طراحی کرد و در یمن در مریخ جنگ را آغاز کرد. مکانی در نظر گرفته شد.

اما به دور از دسیسه ها و دسیسه ها و گرمای شدید ماه ژوئیه در ریاض ، مرد جوانی در دهه سوم زندگی خود تصمیم گرفت استراحت کند و یک استراحت سرگرم کننده را دور از چشم متجاوز کنار بگذارد.

بن سلمان ایده رفتن به مکان های معمولی مانند پاریس یا ریویرا فرانسه و ماربلا و سایر مکان های دائمی برای گذراندن تعطیلات خانواده سلطنتی را غیرممکن دانست و سرانجام تصمیم گرفت که به مالدیو برود. وی تفرجگاهی را به طور کامل اجاره کرد که بهشتی شناور در آبهای آبی اقیانوس آرام بود و دارای 50 ویلا در صخره های مرجانی زیبا و انواع استخرها و استخرها بود.

براساس این گزارش ، گروه کوچکی از ده ها نفر از آشنایان و دوستان نزدیک ، به عنوان مهمانان بن سلمان ، از امکانات تفریحی اقامتگاه لذت می بردند. این تفرجگاه یکی از کلوپ های شبانه با بهترین شراب های فرانسوی و یک رستوران مشرف به دریا را شامل می شد تا مهمانان صدای لاک پشت های دریایی را بشنوند.

پیش از ورود بن سلمان و میهمانانش ، حدود 150 مانکن برزیلی و روسی به این جزایر خوش آمد گفتند و پس از دریافت آزمایشات عدم وجود بیماری های آمیزشی ، آنها را با گاری به ویلاها منتقل کردند.

بن سلمان و میهمانان با دقت به کنسرت های خواننده پیت بول و خواننده کره ای باب دبلیو جی گوش می دادند و کارکنان هتل بیش از 300000 دلار در ماه دریافت می کردند. علاوه بر این ، آنها پاداش های بزرگی را وارد کردند. براساس این گزارش ، دو عضو کارکنان پیشخدمت به دلیل نگه داشتن تلفن های هوشمند خود علی رغم سیاست های دولت اخراج شدند ، اما قانون بدون تلفن برای احتیاط غیر ضروری تشخیص داده شد زیرا شاهزاده ارتش خادمی را با خود آورده بود.

خبر به سرعت در مورد بن سلمان و برنامه های تفریحی و تعطیلات یک ماهه منتشر شد و بن سلمان چاره ای جز ترک مالدیو نداشت.

شاید او از تعطیلات کوتاه مدت خود در مالدیو ناامید شده باشد و شاهزاده جوان تعطیلات بعدی خود را در ریویرای فرانسه ، یک استراحتگاه سنتی سپری کند. او عاشق یک قایق به طول 135 فوت شد که شامل جکوزی و دو پیست هلی کوپتر ، سالن سینما و سالن ورزشی بود که به مدت یک روز اجاره کرده بود و بنسلمن سرانجام تصمیم گرفت آن را برای خودش بخرد.

310 310

دکمه بازگشت به بالا