عمومی

افتتاح بزرگترین طرح آبرسانی غرب کشور

با توجه به پایگاه داده باراناخبر ،
سعید محمد در برنامه امشب باراناخبر گفت: با اتمام پروژه گرمسیری ، آب کشاورزی برای 110 هزار هکتار زمین بی ثمر تأمین می شود که برای 50 هزار نفر اشتغال پایدار ایجاد می کند.

فرمانده اردوگاه ساخت و ساز خاتم الانبیاء با اشاره به اهمیت ساماندهی استان های مرزی از نظر مسائل مربوط به آب و زمین ، گفت: در سال 1993 ، 8 میلیارد دلار برای نماینده عالی برای این موضوع اختصاص داده شد ، که شروع خوبی برای پروژه های آب در غرب و 12 استان مرزی بود “. .

سعید محمد اظهار داشت: با اجرای پروژه های آب و زمین در سه منطقه در 12 استان مرزی و غربی کشور ، برای 350 هزار هکتار اراضی کشاورزی و 140 هزار مکان مستقیمی دائمی برای کشور ایجاد می شود.

وی با تأکید بر اینکه کشور ما در معرض تحریم نیست ، وی در مورد ظرفیت معدنی کشور و اجرای پروژه آنلاین خلیج فارس گفت:

محمد اظهار داشت: امیدواریم با اتمام این طرح افرادی که به دلیل خشکسالی مجبور به مهاجرت شده اند برگردند و در عین حال از هدر رفت منابع آبی جلوگیری شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا همچنین بر دشواری اجرای پروژه ها تأکید کرد و افزود: 17 سد و 75 کیلومتر کانال و 150 کیلومتر تونل در این پروژه حفر شده است که این یکی از دلایل تاخیر در این پروژه بود.

وی با اشاره به اینکه حدود 8000 نفر در طول اجرای این پروژه گرمسیری در این پروژه مشغول به کار بوده اند ، گفت: ما جوانان را در اردوگاه خاتم الانبیاء اجرا کردیم و مدیران ارشد ما نسل جدید هستند و باید جوان باشیم. ” و به حزب الله ایمان داشته باشید ، زیرا حزب الله جدید مناسب نیست و به هر حال کارهای درستی انجام می دهد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با اشاره به اینکه بیشتر توان این اردوگاه صرف اقتصاد مقاومتی شده است ، افزود:

محمد گفت: کار این اردو به صورت مأموریت است نه سود محور و فقط به دنبال حل مشکلات کشور است.

دکمه بازگشت به بالا