فرهنگ و هنر

اعزام ٧ مازندرانی به چهل و پنجمین دوره از مسابقات کشوری قرآن کریم

باراناخبر/مازندران مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از اعزام ۷ نماینده قرآن از مازندران به چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان خوزستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل وقف و امور خیریه مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی اظهار داشت: چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور در شهر اهواز برگزار می شود. حضور نمایندگان 31 استان

وی با اشاره به حضور نمایندگان مازندران در این مسابقات افزود: 7 نفر از بانوان و آقایان مازندرانی با سایر متسابقان در شهر اهواز به رقابت می پردازند.

مدیرکل امور خیریه مازندران گفت: این مسابقات از روز پنجشنبه 31 آذر لغایت چهارشنبه 7 آذر 1401 برگزار می شود و شرکت کنندگان مازندرانی راه یافته به این دوره از مسابقات روز جمعه 3 آذرماه به استان خوزستان اعزام می شوند. . .

حیدری در ادامه به رشته های مسابقات قرآنی اشاره کرد و ادامه داد: در رشته قرائت تحقیق، قسمت برادران مصطفی قاسمی و سجید صادق مسلمی، در رشته حفظ کل قرآن کریم، رشته برادران پیمان ایازی و محمدرضا. رضایی در رشته قرائت ثلث خواهران راضیه رحیمی و در رشته حفظ کل قرآن کریم جزء خواهران رقیه رضایی و فاطمه نظری به عنوان نمایندگان مازندران در این مسابقات حضور دارند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا