اجتماعی

استمرار طرح هوشمند محدودیت های کرونایی/اعلام تغییر وضعیت و رنگ بندی شهرها توسط وزارت بهداشت

دبیر کمیته انضباطی اجتماعی ستاد ملی مدیریت کرونا بر ادامه اجرای طرح محدودیت هوشمند کرونا تاکید کرد.

حسین قاسمی در گفت وگو با باراناخبر وی در توضیح تداوم محدودیت های ترافیکی بین شهرهای قرمز رنگ کرونا گفت: در حال حاضر طرح محدودیت هوشمند هنوز در حال اجراست ، بنابراین تردد خودروها با پلاک های محلی قرمز و نارنجی شهرهای دیگر شهرها و همچنین محدودیت های تردد مجوز غیر بومی صفحات در شهرهای قرمز و نارنجی اعمال می شود. “خواهد بود.

وی افزود: بی شک این محدودیت تا زمان تغییر وضعیت این شهرها و تغییر وضعیت و رنگ شهرها از سوی وزارت بهداشت ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: ورود و خروج از هر یک از شهرهای ممنوعه به ترتیب یک میلیون (برای شهرهای قرمز) و 500 هزار تومان (برای شهرهای نارنجی) جریمه می شود و طرح محدودیت تردد شبانه از ساعت 22 تا 15 بعد از ظهر ادامه خواهد داشت. صبحانه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه محدودیت های تعیین شده برای آخرین تعطیلات تا 5 شهریور تنها به مدت دو هفته بود و پس از آن تاریخ تمدید نشد ، تصریح کرد: تا 5 شهریور اعلام شد و به صورت فیزیکی و سیستماتیک اجرا شد ، تکمیل شده است. به این ترتیب ، افرادی که در موارد قانونی یا سایر موارد به صورت موردی و به طور استثنایی دخیل هستند ، می توانند در صورت لزوم با مجوز سفر کنند. در حقیقت ، شهروندان می توانند با ارائه اسناد و مدارک به دولت در مورد مسائل اساسی ، مجوز تردد را دریافت کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا