اجتماعی

استان تهران نیازمند مدیران میدان عمل است / مسیر کشور رو به قله و پیشرفت است

باراناخبر/ تهران استاندار تهران گفت: در استان تهران نیازمند مدیرانی هستیم که در عرصه عمل مردانه باشند تا در جمع مردم باشند و مشکلات مردم را حل کنند.

محسن منصوری استاندار تهران ظهر جمعه 14 آبان در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان پیشوا گفت: بعد از انقلاب کارهای زیادی در کشور انجام شد و یکی از ضروریات کشور امید را در جامعه پرورش می دهد.» اوج و پیشرفت.

وی ادامه داد: معتقدم دولت ها نوسان داشتند و برخی از دولت ها در خط ولایت و برخی با ولایت زوایایی داشتند که عاقبت آن را مردم مشاهده کردند.

استاندار تهران تصریح کرد: اقدام سپاه در روزهای اخیر برای تمسخر قدرت توخالی آمریکا بود و استکبارستیزی در چارچوب اقدامات دولت فعلی در ساری است.

منصوری تصریح کرد: بزرگترین استکبار، مدیر مستکبر است و مدیری که خود را خادم مردم نمی داند، مستکبر است و قبل از رفع تحریم های خارجی باید تحریم های داخلی را که از مصادیق تحریم های داخلی است، برداریم و این نیازمند یک حرکت جهادی است. . .

نماینده عالی دولت در استان تهران تصریح کرد: امروز با یک حرکت جهادی در مدیریت استان تهران و با نگاه وفادارانه و حمایت از ظرفیت های مردمی در شرایط کنونی نیازمند اندیشه و نظر هستیم. “

استاندار تهران ادامه داد: مردم پیشوا روزی را در انقلاب سپری کردند که گذراندن آن چندان گران نبود و 15 خرداد نقطه شروع مردم پیشوا به سوی قله های رشد و کمال است.

این مقام مسئول بیان کرد: دولت در استان تهران خود را مدیون شهر پیشوا می داند و معتقدم به برکت خون شهدا بر مشکلات کنونی فائق خواهیم آمد و اگر توکل کنیم خداوند آن را باز خواهد کرد.

وی ادامه داد: بسیاری از اصول در مدیریت کشور کنار گذاشته شده و مدیریت ولی فقیه متکی به مردم و ظرفیت های مردمی است و به طور کلی شرایط کشور در حال پیشرفت و اقتدار است.

استاندار تهران در پایان سخنان خود گفت: از سوی دیگر با نگاه واقع بینانه که مشکلات استان را دارم، بی دلیل قول نمی دهم تا سه ماه آینده مشکلات حل شود اما امیدوارم بر آنها غلبه کنیم مشکلات با کار جهادی؛ «در استان تهران به مدیرانی مردانه در عرصه عمل نیاز داریم که در بین مردم باشند و مشکلات مردم را حل کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا