ورزشی

از تبریک به مسی خبری نیست: فرانسوی‌ها ناراحت می‌شوند!

پاری سن ژرمن فردا در ورزشگاه خانگی خود، پارک دو پرنس به مصاف آنژرز می رود. این اولین بازی لیونل مسی با پیراهن پی اس جی پس از قهرمانی در جام جهانی است.

اما روزنامه فرانسوی لوپاریزین امروز گزارش داد که بر خلاف انتظارات، پاری سن ژرمن تصمیم گرفت فردا در آستانه بازی مراسمی برای جشن قهرمانی لئو مسی در جام جهانی برگزار نکند.
نام لیونل مسی در لیست اعلام شده کریستوف گوتیه برای دیدار فردا مقابل آنژی به چشم می خورد و شکی نیست که ستاره آرژانتینی فردا در پارک دو پرنس حاضر خواهد شد. در 4 ژانویه زمانی که لیونل مسی به اردوی تیم رسید، بازیکنان پاری سن ژرمن تونل افتخاری برای او ایجاد کردند و قهرمانی در جام جهانی قطر را به او تبریک گفتند. در این مراسم لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن لوح یادبودی را شخصا به مسی اهدا کرد.
اما پاریسن می گوید سران پاری سن ژرمن به این نتیجه رسیده اند که همین مراسم در 4 ژانویه برای تبریک به لئو مسی کافی است و برگزاری مراسم بیشتر در مسابقات آزاد فردا می تواند فرانسوی ها را ناراحت کند. چرا که فینال جام جهانی قطر بین دو تیم ملی آرژانتین و فرانسه برگزار شد و فرانسوی ها نمی خواهند شکست خود را در این فینال به یاد بیاورند.

بیشتر بخوانید:

258257

دکمه بازگشت به بالا