حوادث

اداره هواشناسی درباره باران شدید در برخی استان ها هشدار می دهد


آفتاب نیوز:

WMO در هشدار اعلام کرد: با شروع این بعد از ظهر (7 آوریل) باران گاهی در دامنه های جنوبی البرز در اردبیل ، گیلان ، استان های مازندران و سمنان ، استان های تهران ، البرز و مارکازی و ارتفاعات استان ها پیش بینی می شود. اردبیل ، گیلان و مازندران برف خواهند گرفت.

طبق هشدار ، امروز احتمال رعد و برق در خراسان شمالی و خراسان شمالی رضوی ، گاهی وزش باد شدید و تگرگ ، غیر منتظره نیست.

اداره هواشناسی درباره باران شدید در برخی استان ها هشدار می دهد

فردا (10 آوریل) در استان های گیلان ، مازندران و گلستان باران می بارد.در این استان ها ، خراسان شمالی ، خراسان رضوی ، لرستان ، چهارمحال ، بارش برف خواهد بود. در شمال باختری نیز رعد و برق و گاهی وزش باد شدید خواهد بود. پیش بینی می شود که نیمه غربی خوزستان ، مکزیز ، اصفهان و سمنان ، شمال و شرق تهران و الند.

پس از اخطار WMO ، پیش بینی می شود که پنجشنبه (12 آوریل) در کردستان ، زنجان ، قزوین ، آلبرت ، تهران ، کمانشاه ، همدان ، مارزیچ ، لور استن ، ایلام شمالی ، غرب اصفهان ، شمال شرقی حسین ، چهارمحال و بختیاری ، شمال کوگیلویه بوش ، شمال غربی فارس و شمال کرمان بویراحمد (رعد و برق) ، گاهی با وزش باد شدید و تگرگ.

روز جمعه (12 آوریل) این شرایط در شمال استان البرز ، تهران ، قزوین ، لرستان ، شمال و شرقی هزستان ، چهارمحال و بختیاری ، کهگیلویه و بویراحمد ، شمال اصفهان ، یزد واقع شده است. ، ماركازی ، همدان ، شرق سمنان ، شمال یزد ، جنوب خراس. می توان آن را در شمال رضوی و خراسان جنوبی پیش بینی کرد.

بنابراین ، اداره کل هواشناسی هشدار داد که در مناطقی که مستعد جاده های کوهستانی لغزنده هستند ، سطح رودخانه بالا می رود و تگرگ و صاعقه غیر منتظره نیست. بنابراین ، لطفاً از ترافیک غیرضروری خودداری کنید و از ترافیک و انسداد رودخانه جلوگیری کنید. سایر توصیه های WMO شامل مدیریت سد ، انجام اقدامات لازم برای غلبه بر سیل های احتمالی و اقدامات پیشگیرانه برای کاهش یخ زدگی و محصولات کشاورزی است.


کلیه محتوای این سایت طبق سامانه آنلاین، اقدام به بازنشر می نماید، فلذا مسوولیت این مقاله بر عهده پایگاه های اصلی بوده و سایت باراناخبر هیچ مسوولیتی در قبال تمامی نوشته های سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا