اجتماعی

احتمال بروز موج جدید کرونا در مازندران / لزوم پیگیری غربالگری زندانیان

رئیس مرکز مدیریت بیماریهای عفونی وزارت بهداشت با تأکید بر اینکه از هموطنانمان به خصوص تهرانی ها می خواهیم که به استان های شمالی سفر نکنند ، گفت: سفرهای اخیر به استان مازندران احتمال موج جدید را افزایش می دهد. بیماری ”

به گزارش باراناخبر ، دکتر محمد مهدی گویا در حاشیه دیدار با رئیس جمهور و معاون صدراعظم سلامت دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار داشت: جدی باشید.

وی گفت: “روشی که باید خدمات برای ارزیابی بیماریهای مقاربتی و ایدز ، خدمات بهداشت باروری ، آموزش ، مشاوره و توانمندسازی در زمینه های آموزش حرفه ای در مراکز آسیب پذیر ارتقاء سلامت زنان بهبود یابد.”

گویا با اشاره به اینکه از هموطنان خود به ویژه تهرانی ها می خواهیم که به استان های شمالی سفر نکنند ، گفت: سفرهای اخیر به استان مازندران احتمال موج جدید بیماری را افزایش می دهد.

وی ادامه داد: اگر فواصل اجتماعی متوجه نشویم و تعداد سفرها به استان مازندران افزایش یافته باشد ، احتمال افزایش و روند افزایشی این بیماری در این استان را شاهد خواهیم بود.

گویا اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران باید همچنان حساس و آمادگی خود را برای پیامدهای احتمالی و آینده این سفر داشته باشند.

به گفته وزارت بهداشت ، وی تأکید کرد: اولین شرط پیشگیری از بیماری ، رعایت جدی اصول بهداشتی است و مردم باید کمتر از خانه باشند و به خصوص مراقب سالمندان و بیماران زیربنایی ، سرطان و قلب ، ریه ها باشند. و دیگر افراد بیمار ” حاد باشید و از اوضاع در مکان های شلوغ خودداری کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا