اجتماعی

نیاز به تصویب جوایز ویژه برای افراد در خط مقدم تاج گذاری



عضو شورای شهر تهران پیشنهاد کرد که شورای شهر تهران با محوریت خدمات شهری ، آتش نشانان ، شهرهای سالم و سازمانهای خدماتی جایزه ویژه ای را به کارمندان درگیر در بخش خدمات ویژه کورنا اعطا کند. اجتماعی است.

به گزارش باراناخبر الهام فخاری وی در جلسه مجازی شورای شهر تهران با تأکید بر لزوم پیگیری بودجه ویژه برای اقشار اجتماعی حوزه خسارت که به ادارات دولتی از جمله بهزیستی پرداخت شده بود ، پرداخت و گفت: “این نیاز در حالی متوقف شد فعالیت مراکز اجتماعی و ماده 7 سلامتی “.

زندانیان گلخانه ها را ترک و بازدید می کنند

فخاری در ادامه گفت: هنوز هیچ پرداختی از بودجه حمایت های اجتماعی به شهرداری در نظر گرفته نشده است که مراکز خدمات اجتماعی را به موقع در خط مقدم نگه داشته و از آلودگی ، درگیری و انتقال توسط افراد بی خانمان جلوگیری کرده است. اوضاع با فشار فزاینده بر کار و تقاضای گلخانه ها تشدید شد ، با تصمیم قوه قضاییه و آزادی یا آزادی چند هزار زندانی ، هجوم افراد بدون دسترسی به خانه و خانواده و مشکلات مالی. .

سیستم تهویه یکپارچه مترو و نیاز به پیشگیری

به گفته شورای شهر تهران ، فخاری در جلسه مجازی شورای شهر درباره وضعیت استفاده از مترو در شرایط فعلی اظهار داشت: با توجه به سیستم یکپارچه تهویه مطبوع مرکزی و تعداد زیاد شهروندان در یک فضای محصور ، نظر کارشناس رئیس هیئت مدیره و استناد به راهکارهای آزمایش شده در چین باید بر لزوم توقف موقت تجارت زیرزمینی تأکید کند. در مواقع اضطراری ، ایمنی شخصی بر هر چیز دیگری مقدم است. جلوگیری از حرکت زنجیره مرگ و توقف شمار تلفات از یک شخص ، اولویت شهری ماست نه توجیه اقتصادی یا اداری.

انتهای پیام


این مقاله توسط سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به خبررسانی می نماید، لذا مسوولیت انتشارات سایت بر عهده سایت های منبع بوده و سایت باراناخبر هیچ مسوولیتی در قبال تمامی محتوای منتشر شده در سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا