عمومی

ابزار کار آموزش در بستر فناوری برای کشور فراهم‌شده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، علیرضا آشناگر ، عصر سه شنبه در این مراسم به افتخار معلم که توسط تالار مدیریت بحران استانداری سمنان بابیان ارائه شد ، گفت: ابزارهای آموزش فناوری برای کشور فراهم شده است. روز اجتماع این آموزش ها نیز تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه آموزش آنلاین ، ارتباط عاطفی بین معلم و دانش آموز را کاهش داده است که باید از نظر فکری مورد توجه قرار گیرد ، افزود: با وجود چالش ها و کاستی هایی که در این راه وجود دارد ، باید تلاش شود تا سیستم یادگیری الکترونیکی توسعه یابد.

فرماندار سمنان بابیان با بیان اینکه دانش آموزان در مدارس نیز باید آموزش هایی از قبیل مدیریت مالی دریافت کنند گفت: باروری خلاقیت باید بیشتر و بیشتر در بین دانش آموزان استان بهبود یابد که این امر نیاز به تلاش و تلاش بیشتر معلمان دارد.

اشناگر بابیان اظهار داشت كه بخش قابل توجهی از پیشرفت در بخش های مختلف جامعه تحت تأثیر سیستم آموزش است: گرچه کرونا این امر باعث ایجاد مشکلات در بسیاری از مناطق شده است ، اما خوشبختانه معلمان به همراه سایر افراد دلسوز جامعه در این شرایط حساس ظهور کرده و در فضای مجازی در کنار دانش آموزان قرار دارند.

بابیان افزود: هفته معلم و هفته شهادت استاد از استاد مطهری فرصتی برای قدردانی از این کارگران جامعه است. این آموزش است که باید از بین برود.

دکمه بازگشت به بالا