اقتصادی

آیا خانه های خالی وارد بازار اجاره می شوند؟



به دلیل عدم اتصال به دستگاه های مرتبط ، سیستم املاک و مستغلات هنوز شروع به کار نکرده است ، معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده است که با معرفی سیستم ، خانه های خالی در بازار اجاره بازسازی می شوند.

باراناخبر گفت: علی رغم لایحه اصلاح املاک که به مجلس ارسال نشده است ، با وجود رونمایی در فوریه سال گذشته ، سیستم املاک و مستغلات به دلیل عدم ارتباط بین اداره مالیات و شهرداری تنظیم نشده است. یا

با این حال ، محمود محمودزاده ، معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز تنظیم قرارداد اجاره آتی خبر داد: یکی از اهداف راه اندازی سیستم املاک و مستغلات ، تلاش برای تکمیل اطلاعات توسط ادارات و آژانس های مختلف ، شناسایی و هدایت خانه های خالی است. بازار اجاره

وی با تأکید بر اینکه همیشه بازار اجاره توسط بخش خصوصی تنظیم شده است ، خاطرنشان کرد: هیچ مستاجر قبلی در کشور وجود نداشته است که موضوع اجاره حرفه ای با جدیت توسط معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی مرتفع شود. در مسیر است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اجاره اجاره بها را یک راه مطمئن برای کنترل بازار اجاره عنوان کرد: توضیح اینکه سایر مواردی که وزارت در رابطه با بازار اجاره پیگیری می کند ، تکمیل سیستم اطلاع رسانی املاک و مستغلات است. on در اول فوریه رونمایی شد.

محمودزاده همچنین گفت: آژانس ها ، وزارتخانه ها و سایر آژانس ها اطلاعات سیستم املاک و مستغلات را جمع آوری می کنند تا به اداره امور مالیاتی ارسال شود.

وی اظهار داشت: هدف ما از وزارت راه و شهرسازی سعی در راه اندازی این سیستم و تکمیل اطلاعات آن توسط شرکت ها و دستگاه های مختلف ، شناسایی خانه های خالی و بهره برداری از آنها در بازار اجاره است.

محمودزاده اظهار داشت: خانه های خالی تأثیر مثبتی در بازار اجاره دارند که توسط بازار اجاره اداره می شود. با توجه به وضعیت فعلی مستاجرین و به خوبی درک می شود که بیشتر مسکن آنها به دلیل بحران مهار ، قادر به پرداخت اجاره و هزینه نیستند ، امید است که بتوانیم از روند نزولی نرخ اجاره بها کمک کرده و متوجه شویم. بیایید آن را افزایش دهیم

پیش از این ، پروانه اصلانی ، مدیر دفتر اقتصاد مسکن وزارت مسکن و شهرسازی ، تأکید کرده بود که اجاره نامه های بخش خصوصی و تحت حمایت دولت یک پروژه میان مدت است. آنها یک برنامه مستاجر حرفه ای دارند. در این بخش پیشنهاد می شود که بخش خصوصی واحدهای پیشرفته یا تمام شده را به خارج از کشور واگذار کند و واحدهای مسکونی از دولت ایالتی را برای ساخت واحدهای جدید بگیرد.

بر این اساس واحدهای مسکونی تکمیل و تکمیل شده در یک برنامه مستاجر حرفه ای به گروه های مختلف درامد اجاره داده می شوند که قادر به تأمین مسکن خود نیستند و یا اینکه اکثر درآمد آنها با قیمتی مناسب به مستاجران اختصاص یافته است.

انتهای پیام


تمامی نوشته های سایت توسط استخراج اخبار روز، اقدام به نشر محتوا می نماید، در نتیجه مسوولیت این نوشته از سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و سامانه بر خط باراناخبر هیچ مسوولیتی در قبال تمامی محتوای منتشر شده در سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا