استان ها

یک هفته همراه با بسیج در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

زهرا سیاهسر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از خاش اظهار کرد: بسیج در تاریخ درخشان خود همواره افتخار خدمت به مردم و اقشار مختلف جامعه را داشته و همواره در خدمت مردم و انقلاب بوده و در این راه خواهد ماند. موقعیت خدمات

وی افزود: همزمان با هفته بسیج تعدادی از دانش آموزان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش با همکاری بسیج دانش آموزی شهرستان، تعدادی ماسک و وسایل بهداشتی در بین اقشار مختلف به ویژه کودکان کار توزیع شد. آنان با این اقدام از زحمات مدافعان و شهدای سلامت تقدیر و اعلام کردند که همواره آماده خدمت به مردم هستند.

یک هفته با بسیج در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس مرکز بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش ادامه داد: غبارروبی قبور شهدای گمنام شهرستان خاش توسط دانشجویان بسیجی از دیگر برنامه های هفته بسیج در این دانشگاه بود.

به گزارش آنا، با حضور فرمانده سپاه شهرستان آمل، رؤسای دانشگاه ها و مراکز علمی کاربردی این شهرستان از محورهای فعالیت بسیج بود. دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی قدردانی شد.

در مراسم هفته بسیج که به همت سپاه و بسیج دانشجویی شهرستان آمل برگزار شد، تندیس و لوح تقدیری به حامد برجسته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی به عنوان دانشگاه برتر در فعالیت های بسیج اهدا شد. .

در این مراسم با اهدای تندیس از سجدعلی زمانی معاون مهارت و کارآفرینی (معاونت سما) و علی اصغر بورانی رئیس بسیج دانشجویی واحد آیت الله آملی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار آنا، به همت کانون بسیج دانشجویی و همکاری اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب تیم دوچرخه سواری این واحد دانشگاهی متشکل از دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج 150 کیلومتر از شهرستان میناب به شهر سیبری و بالعکس را رکاب زده است.

هفته بسیج در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

در حاشیه این برنامه ورزشی، رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج گفت: حفظ ارزش های نظام و انقلاب یکی از اصلی ترین اصول دینی است. وظایف. هر ایرانی و رشته ورزشی باید ارتباط فرهنگی داشته باشد».

محمد ذاکری افزود: ترویج فرهنگ اسلامی و برافراشتن پرچم پرافتخار کشور با حضور جوانان انقلابی در رشته های مختلف ورزشی از مهمترین برنامه هایی است که باید در دانشگاه نهادینه و کارکرده شود.

به گزارش آنا از تربت حیدریه، به همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه با حضور اعضای هیئت مدیره، بسیج دانشکده ها، بسیج دانشجویی و بسیج کارکنان این واحد دانشگاهی و جمعی از مسئولان و مردم استان، ایثارگران و انقلابیون شهرستان با فاصله اجتماعی برگزار شد. شامگاهی با خاطرات رزمندگان برگزار کرد.بسیجی. و دستورالعمل های بهداشتی در مسجد شهر.

هفته بسیج در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

محمد رستگار و علی اکبر میرزابیگی از رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس در جمع حاضران در مراسم گرامیداشت دوران دفاع مقدس سخنرانی کردند.

به گزارش آنا، به مناسبت هفته بسیج برنامه پیاده روی و خاطره ها با همکاری اساتید و کارکنان بسیج، مسائل شاهد و ایثارگرانه و با حضور کارکنان و اعضای هیئت علمی برگزار شد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر او با مراسم یادبود همراه بود.

محمود دهقانی اشکذری رئیس بسیج اساتید و رئیس واحد اشکذر که از یادگاران هشت سال دفاع مقدس نیز می باشد، با گرامیداشت هفته بسیج به بیان تاریخچه تشکیل بسیج در شهرستان پرداخت. اشکذر و تحولات تشکیل اولین پایگاه بسیج مردمی این شهرستان.بیشتر نیروها در رابطه با عملیات کربلای 5 به جبهه اعزام شدند که تعداد زیادی از رزمندگان به شهادت رسیدند.

خاتمه این مراسم بیان خاطراتی از شهدا توسط مسئول بسیج کارکنان و سایر همکاران بود. شهرستان اشکذر در دوران دفاع مقدس 305 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

به گزارش خبرنگار آنا از شیراز، به مناسبت هفته بسیج همایش بزرگ کارکنان و اساتید پیاده. دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز نگهداری می شود.

هفته بسیج در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

در این همایش که از ساختمان سردار سلیمانی آغاز و بر مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز خاتمه یافت، شرکت کنندگان با شهدای سرافراز دفاع مقدس و بسیجیان ایثارگر تجدید میثاق کردند. حفظ امنیت و امنیت تمامیت ایران اسلامی شهدا و ایثارگران در راه پربرکت بسیج بر پیگیری ولی امر مسلمین برای حفظ آرمان های ایران و اسلام تاکید کردند. در پایان به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان اهدا شد.

به مناسبت هفته بسیج در کرسی تبلیغاتی روش های تربیتی اهل بیت علیهم السلام از دیدگاه قرآنی و روانشناسی مورد بررسی قرار گرفت. این صندلی تبلیغاتی توسط حجت الاسلام داوود خوش باور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و از اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان و ابوالفضل فتحی زنجانی از اعضای هیئت علمی معرفی شد. دانشگاه آزاد اسلامی کرج این نشست به ریاست زینب عصمتی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.

وی در این کرسی علاوه بر بیان چهار نظریه تربیتی روانشناسان در مورد تربیت فرزند شامل روش های مقتدرانه، آسان، سهل انگارانه و مقتدرانه، با نگاهی به آیات و روایات روش های تربیتی اهل بیت علیهم السلام به تبیین و نقد نظریه های مورد بحث پرداخت. . -بجت (علیه السلام).

به مناسبت هفته بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با حضور کارکنان و مربیان دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی مسابقات دارت در قسمت خواهران برگزار شد. نسیم یداللهی، شعله غفاری و فریبا آقایی نفرات اول تا سوم و در بخش آقایان؛ محمدرضا گلپور، حسین سواد کوهی و مهدی رحیمی نیا به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.
در پایان به نفرات اول تا سوم جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا