عمومی

آقای حسن عباسی! شهید رضایی مجد هم فوتبالیست بود

حسن عباسی که خود را تحلیلگر مسائل سیاسی و راهبردی می داند در مصاحبه ای تند و توهین آمیز با فوتبالی ها گفت این قشر اصلاح اجتماعی نیستند! توهین جنجالی حسن عباسی به فوتبالیست ها را ببینید: اگر دین داشتند فوتبالی نمی شدند

حال سوال این است که چگونه می توان بر اساس کار افراد ماهر یا غیر ماهر تشخیص داد؟

یک مصلح اجتماعی چه معیارهایی دارد و چگونه به این نتیجه رسیده که این افراد اصلاح طلب نیستند؟ در هر صنف و حرفه ای افراد خوب و بد وجود دارند. در همین فوتبال امثال علی دایی را داریم که نام ایران را در سطح جهانی زنده کردند و بارها با حرکات محبت آمیز به مردم کمک کردند. یا محمد انصاری را داریم که شخصیت و منش او زبانزد است.

گویی شهید «مهدی رضایی ماجد» را فراموش کرده که می گوید ما در بین فوتبالیست ها شهید نداشته ایم و لیاقت شهادت را ندارند.. او «کریم باوین» را که در اوج فوتبالش برای خاک کشورش جنگید و هنوز هم با عواقب حضور در جبهه مواجه است را فراموش کرده و سال هاست که سلامتش با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند. چه کسی تصمیم می گیرد که آیا گروهی از مردم مستحق شهادت هستند یا خیر؟

خود حسن عباسی که اینطور به فوتبالیست ها حمله می کند، در تمام سال هایش چه حرکت مثبتی انجام داده و کجا به مردم کمک کرده است؟ تقریباً در مورد همه چیز اظهار نظر می کند، اما هنوز کسی دقیقاً نمی داند چه تخصص دارد!

شهید مهدی رضایی ماجد کاپیتان تیم ملی جوانان ایران

258 251

دکمه بازگشت به بالا