اقتصادی

مرد ۲۰۰ میلیارد دلاری! – باراناخبر

ثروتمندترین فرد جهان اکنون بیش از 200 میلیارد دلار ثروت دارد.

کار رکوردشکنی ایلان ماسک همچنان ادامه دارد و او اکنون با 209 میلیارد دلار بیش از بقیه از جمله جف بزوس در فهرست ثروتمندترین افراد جهان قرار دارد. فقط در 10 ژانویه ، ثروت او 14 میلیارد دلار افزایش یافت. در ابتدای سال 2020 ، وی تنها 27 میلیارد دلار ثروت داشت و پنجمین نفر در این رده بندی بود.

تسلا اکنون 816 دلار در هر سهم است و ارزش بازار این شرکت را به حدود 800 میلیارد دلار می رساند.

از زمان عرضه اولیه تسلا در سال 2010 ، ارزش هر قسمت از این تولید کننده خودرو بیش از 140 برابر (14000) افزایش یافته است. همچنین ، از ابتدای سال جاری ، ارزش سهام گروه تسلا حدود 580 درصد افزایش یافته است. پیش بینی می شود علی رغم انفجار تاج و کاهش تقاضای جهانی ، سودآوری این شرکت مثبت باشد. در اوایل 1 ژوئیه ، تسلا با پیشی گرفتن از تویوتا ، با ارزش ترین مارک خودرو در جهان شد و اکنون بسیاری از کسانی که سهام این شرکت را در عرضه اولیه آن خریداری کرده اند ، میلیونر شده اند.

علاوه بر تسلا ، به لطف ارزش سهام SpaceX ، در ماه های اخیر رشد چشمگیری داشته است. ایلون ماسک طی سال گذشته بیش از 180 میلیارد دلار دارایی جمع کرده است.

گروه خودروسازی تسلا مستقر در کالیفرنیا در درجه اول در صنعت خودرو و وسایل نقلیه الکتریکی فعال است که در ژوئیه 2003 تاسیس شد. به گفته بلومبرگ ، جف بزوس ، مدیر عامل فروشگاه آنلاین آمازون ، دومین مرد ثروتمند در ایالات متحده است و در سراسر جهان با بیش از 184 میلیارد دلار ، پس از وی بیل گیتس ، برنارد آرنو ، مارک زاکربرگ و استیو بالمر قرار دارند. مردم دنیا سر جایشان هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا