استان ها

آشتی کیانوش رستمی وعلی هاشمی در کمیته انضباطی

کیانوش رستمی و علی هاشمی که در اردوی تیم ملی وزنه برداری با یکدیگر دعوا کرده بودند در جلسه کمیته انضباطی با هم آشتی کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، ظهر امروز جلسه کمیسیون انضباطی فدراسیون وزنه برداری در خصوص اختلاف کیانوش رستم و علی هاشمی در محل فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه طرفین به بیان نظرات خود پرداختند و در نهایت با یکدیگر به توافق رسیدند و از فدراسیون خارج شدند.

ملازاده رئیس کمیسیون انضباطی فدراسیون وزنه برداری درباره این جلسه گفت: جلسه بسیار خوبی بود و در ماموریت جدید کمیسیون انضباطی هدف اصلی ما حفظ سرمایه ملی است. کمیسیون های انضباطی دنبال حاشیه نیستند. وزنه برداری رشته سختی است و قطعا فشار روحی در اردوهای تیم ملی بیشتر خواهد شد. همانطور که گفتم هدف ما حفاظت از این عزیزان است. تک تک این عزیزانی که در سراسر ایران تمرین می کنند مورد حمایت ما هستند.»

وی ادامه داد: به این ورزشکاران عزیز توصیه های لازم داده شد. این دوستان روابط خوبی با هم داشتند و حرف هایشان را می زدند. ما مطالب را شنیده ایم و نتیجه نهایی به زودی منتشر خواهد شد. برای مشکلاتی که در اردو پیش می آید خستگی و بار روانی را در نظر گرفته ایم. طرفین در جلسه رسما از یکدیگر عذرخواهی کردند و این اتفاق با حضور رئیس فدراسیون و سایر دوستان رخ داد. خدا را شکر برنامه خوب پیش رفت و طرفین از اتفاقی که افتاد ابراز تاسف کردند.»

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا