ورزشی

مشکل هوایی تیم ملی ایران حل شد

به گزارش شفاف، فدراسیون فوتبال از مشکل پرواز تیم ملی فوتبال ایران از تهران به بیروت (پایتخت لبنان) و از بیروت به عمان (پایتخت اردن) و سپس بازگشت به ایران پس از ورود وزیر راه و شهرسازی خبر داد. توسعه. توسعه و مدیرعامل ایران ایر حل شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال با تشکر از مشاوره و حمایت وزرای راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، مدیرعامل ایران ایر و رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پرواز اختصاصی ایران ایر از تهران به مقصد بیروت انجام می شود. . در 16 اکتبر تیم ملی پس از بازی با لبنان با پرواز «خاورمیانه» عازم اردن شد و پس از دیدار با سوریه در امان، اردن با پرواز «ایران ایر» ایران را به مقصد تهران ترک کرد.

این در شرایطی است که تا به امروز فدراسیون فوتبال نتوانسته مجوزهای لازم برای پروازهای خصوصی به دو کشور را دریافت کند و شرکت هواپیمایی مد نظر فدراسیون فوتبال که در ماه‌های اخیر حامی سفرهای هوایی تیم ملی بوده است، موفق نشده است. انجام دهید.

سخنگوی فدراسیون گفت: در چنین شرایطی ایرلاین ها برای پروازهای خصوصی به لبنان و اردن قیمت های گزافی تعیین کرده و به ایران بازگشته اند که خارج از توان مالی فدراسیون بوده و بارها از وزارت راه و شهرسازی درخواست کرده اند. کمک..

با این اتفاقات تیم ملی ایران می تواند در هفته پنجم و ششم مقدماتی جام جهانی در آسیا به مصاف تیم های لبنان و سوریه برود. تیم ملی ایران در هر دو بازی میهمان است.

شاگردان اسکوچیچ از 4 بازی تاکنون 10 امتیاز کسب کرده اند و در صدر جدول گروه A مقدماتی جام جهانی قرار دارند و با ادامه این روند می توانند صعود بی نقصی به جام جهانی قطر را تجربه کنند.

دکمه بازگشت به بالا