اجتماعی

دستگیری سارقان غیربومی که با بستن دست‌وپای زن جوان جواهراتش را سرقت کرده بودند

باراناخبر / بوشهر دو سارق غیر محلی که پس از گره زدن دست و پاهای زن جوان به خانه ای مسکونی در شهر بوشهر وارد شدند و طلا و جواهرات زن را سرقت کردند در یک عملیات پیچیده پلیس دستگیر شدند

در روز سوم ژانویه 1999 ، دو سارق غیر بومی با هدف سرقت و ضرب و شتم آیفون خود برای اطمینان از خالی بودن آن ، وارد شهر بوشهر شدند. در این خانه زن جوانی به همراه فرزند کوچک خود بود که به دلیل شناسایی نکردن این افراد در را باز نکرد.

سارقان با تصور اینکه خانه خالی است از طریق دیوار وارد خانه شدند و پس از باز شدن درب ساختمان با ابزار مخصوص وارد خانه شدند و با دیدن زن جوان دست و پاهای او را بستند و جواهرات طلای وی را سرقت کردند.

با توجه به اینکه اقدام شرورانه سارقان آسیب روحی عمیقی را برای اعضای این خانواده به ویژه خانم جوان و فرزندش ایجاد کرده بود ، سردار “خلیل واعظی” فرمانده انتظامی استان فقط در مورد سرقت و چگونگی اطلاع شد ، گریه کرد ، و تسلیت گفت. وی به این خانم و خانواده اش قول تعقیب ویژه و دستگیری سارقان را در کمترین زمان ممکن می دهد.

کارآگاهان پلیس آگاهی توجه ویژه ای به موضوع داشتند و پس از مشاهده اطلاعات و اقدامات فنی و شناسایی متهمان در یکی از استان های کشور ، دستگیر ، طلای و جواهرات سرقتی کشف و تحویل این خانواده شدند.

گفتنی است پس از دستگیری ، این دو سارق اعتراف و پس از پایان تحقیقات تحویل مقامات قضایی شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا