عمومی

دستگیری باند سارقان خودرو در ملایر/ ۸ متهم دستگیر شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سردار بخشنده کامراني صالح در گفتگو با آنلاین اظهار داشت: پس از سرقت هاي سريال قسمت هاي وسايل نقليه و لوازم جانبی در شهرستان ملایر ، بررسی پرونده در دستور کار مأموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی در طول ساعت و با استفاده از تاکتیک های پلیس ، اطلاعاتی از پنهان شدن یکی از این سارقان بدست آمد و وی در یک حمله دستگیر شد.

سردار کامرانی صالح اظهار داشت: با دستورالعمل متهم و در تحقیقات دقیق و فنی ، محرمانه بودن سه همدست وی نیز مشخص شد و با اعزام سه تیم عملیاتی ، این افراد نیز در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی افزود: در حین بازرسی در محل مخفیگاه متهمان ، یک دستگاه خودروی مسروقه با افتخار به همراه مقادیر قابل توجهی قطعات و لوازم جانبی داخل خودروی ربوده شده از جمله آی سی یو ، باتری ، لاستیک و جعبه اندوه 780 میلیون کشف شد. ریال.

وی با بیان اینکه باند سارقان پس از سرقت وسایل نقلیه ، قطعات خود را در یکی از شهرهای همسایه فروخته اند ، اظهار داشت: “در مرحله دوم ماموریت با تلاش ماموران ، سرانجام راز سارقان شناسایی و 4 متهم نیز شناسایی شدند. با دستگاه قضایی هماهنگ شده است. ” این باند قبل از فرار در یك حمله دستگیر شد.

این مقام مسئول افزود: متهمان در تحقیقات فنی و تخصصی به 10 فقره سرقت اعتراف كردند و دو دستگاه خودروی سرقت شده پژو و پراید به همراه مقادیر قابل توجهی از قطعات و لوازم جانبی خودروهای سرقت شده به ارزش 1 میلیارد و 700 میلیون ریال و هر هشت سارق تسلیم دستگاه قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان با تقدیر از همکاری جدی دستگاه قضایی در حل این باندها ، افزود: برخورد قاطع و هوشمندانه با مجرمان و سارقان به طور جدی در دستور کار پلیس قرار دارد.

کشف 2 موتور سیکلت سرقت شده در ملایر

وی همچنین از دستگیری سارق و کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقت شده در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: پس از وقوع سرقت موتورسیکلت در شهرستان ملایر ، مأموران تیمی را برای بررسی موضوع اعزام کردند.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی مسکن سارق ، وی در یک عملیات غافلگیرانه شناسایی و دستگیر شد و در بازرسی از گاوصندوق وی ، دو دستگاه موتورسیکلت سرقت شده نیز کشف شد ، یک لوله شیشه ای ، مقداری شربت غیرقانونی و مواد مخدر شیشه. یک مقام قضایی شد.

دکمه بازگشت به بالا