ورزشی

کشمکش ۶ میلیاردی بیرانوند با پرسپولیس

                                                                                                                                                                                                            درگیری 6 میلیاردی بیرانوند با پرسپولیس

طبق گزارش ها شفاف، علیرضا بیرانوند که در آخرین روزهای فصل گذشته به دلیل عقد قرارداد بین پرسپولیس و آنتورپ عازم بلژیک شده بود ، اکنون درخواست های خود را از این باشگاه درخواست کرده است.

بازیکن سابق تیم ملی پرسپولیس با توجه به خواسته های خود در پرونده ای که در کمیته تعیین وضعیت مطرح شده نزدیک به 6 میلیارد دلار درخواست کرده است ، هرچند که باشگاه پرسپولیس با کمک تیم حقوقی خود در روزهای اخیر با این موضوع مخالفت کرده است. الزامات این بازیکن دقیق نیست و با ادعای وی تفاوت چشمگیری دارد.

بیرانوند که پیش از این شایعات مبنی بر شکایت از پرسپولیس در فیفا مطرح بود ، اکنون برای تعیین وضعیت خود در کمیته انضباطی به سر می برد. این در حالی است که در جریان جدایی بیرانوند ، این باشگاه سود خوبی از این انتقال برای حل مشکلات مالی خود کسب کرده بود. با این حال ، اکنون در این گزارش ، قصد داریم به موضوع اختلافات طرفین بر سر مسائل مالی و ادعاهای آنها بپردازیم و باید دید که در نهایت چه کسی کمیته مناسب وضعیت را تعیین می کند.

تقسیم زودهنگام و از دست دادن جایزه قهرمانی

اولین چالش بین طرفین به جدایی بیرانوند و حضور وی قبل از پایان فصل در آنتورپ بلژیک مربوط می شود. جایی که او پرسپولیس را وادار کرده است که از جایزه قهرمانی محروم خواهد شد و چنین چیزی به او تعلق نخواهد گرفت. با این حال ، بیرانوند در اسنادی که به کمیته تعیین وضعیت داده شده ، ادعا می کند که این تقسیم به درخواست باشگاه پرسپولیس و برای حل مشکلات مالی آن زمان بوده است. بیرانوند قرار بود در اواسط فصل فوتبال ایران به بلژیک برود ، اما به دلیل همه گیری کرونا ، این امر به تعویق افتاد و او شش بازی قبل از پایان فصل راهی بلژیک شد. مدیرعامل وقت سرخپوشان در آن زمان برای انجام آزمایشات پزشکی راهی بروکسل بود ، نامه ای به آنتورپ نوشت و به حضور این دروازه بان در بلژیک اشاره کرد و از او خواست که مبلغ رضایت نامه را پرداخت کند و انتقال را نهایی کند. . آنچه در آن زمان اتفاق افتاد و بیرانوند طبق قرارداد حضور خود را در این کشور ادامه داد.

بر این اساس بیرانوند ادعا می کند که حضور وی در بلژیک غیر عمدی و به درخواست باشگاه پرسپولیس بوده است و تقریبا قهرمانی این تیم در آن زمان ثبت شده بود و بر این اساس باید پاداش قهرمانی را می گرفت. این یکی از بندهای چالش برانگیز پرونده ای است که بیرانوند علیه این باشگاه تنظیم کرده و ادعاهای خود را مطالبه کرده است. بیرانوند ادعا می کند که شش بازی قبل از پایان فصل با این تیم و در شرایطی که قهرمانی سرخ ها ثبت شده است ، تیم فقط به دلیل مشکلات مالی و نیاز به گرفتن درخواست تأیید از آنتورپ ، ITC را برای این باشگاه منتشر کرد. آسیب دیده است

باشگاه پرسپولیس به دلیل جدایی زودهنگام به دلیل تقسیم و کمبود پاداش ، حدود 2 میلیارد دلار از قرارداد وی کسر کرده است.

تبلیغات نگران کننده علیرضا بیرانوند

مسئله دیگری که باعث شد بیرانوند قرارداد را کنار بگذارد مربوط به ادعاهای باشگاه در مورد تبلیغات سازگار با باشگاه است. طبق بند قرارداد بین باشگاه و بیرانوند ، در صورت تبلیغ 30٪ از قرارداد وی برداشته می شود. بیرانوند اما ادعا می کند که در مدت حضور خود در این باشگاه آگهی تبلیغاتی نداشته که به این باشگاه آسیب برساند. با این حال ، باید دید معامله در مدت حضور وی در پرسپولیس با یک شرکت پوشاک و همچنین شرکتی که بیلبوردهای تبلیغاتی آن هنوز در سطح شهر نمایان است ، چگونه خواهد بود و آیا وی می تواند موضوع را از قرارداد جدا کند یا خیر. او

مکمل بی اثر با محمد حسن انصاری فرد

آخرین موضوعی که در موضوع مطرح شده توسط بیرانوند و باشگاه پرسپولیس مورد بحث قرار گرفت ، تغییری است که محمد حسن انصاری فرد در قرارداد خود به عنوان مدیرعامل سابق این باشگاه گنجانده بود. بر اساس این تغییر ، مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس به دلیل همکاری و سودی که این دروازه بان در موضوع رضایت از آنتورپ داشت ، حق دریافت یک و نیم میلیارد را داشت. با این حال ، این دروازه بان چه در زمان رسول پناه و چه اکنون که تیم حقوقی باشگاه موضوع را رد کرده است ، نتوانسته است این تغییر را امتحان کند و آن را بگیرد.

موضوعی که پیش از سال جدید توسط کمیته تعیین وضعیت پیگیری شده بود و با لوایح دفاعی باشگاه پرسپولیس همراه بوده و باید دید اختلاف 6 میلیارد دلاری پرسپولیس و بیرانوند به کجا منتهی می شود. این موضوع قرار است طی روزهای آینده در دستور کار کمیته وضعیت قرار گیرد و باید دید چه کسی در بررسی ادعای وی موفق خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا