ورزشی

رونمایی از بازیکنان جدید برای پرسپولیس/ جانشین بیرانوند مشخص شد!

آفتابنیوز:

پرسپولیس بعد از شروع فصل سفید و بلوز ، فصل نوزدهم لیگ برتر را بدست آورد پس از آنكه برانكو ایوانكوویچ با جبرئیل كالدرون جدا شد ، اما اختلافات بین سرمربی آرژانتینی و مدیران آن زمان این باشگاه منجر به عزیمت وی ​​و حضور یحیی گل محمدی در رأس آن شد.

با این وجود پرسپولیس موفقیت خود را ادامه داد و توانست با کسب چهارمین قهرمانی پیاپی خود ، رکورد جدیدی در تاریخ رقابت های لیگ برتر رقم بزند.

کشف بازیکنان جدید برای جانشین پرسپولیس / بیرانوند فاش می شود!

گل‌محمدی اولین قهرمانی خود را به عنوان سرمربی لیگ برتر تجربه کرد ، در حالی که بیشتر بازیکنان این تیم در سالهای گذشته طعم قهرمانی را با تیم خود به دست آورده بودند تا بتوانند با ماندن قرمز به قهرمانی پوکر کمک کنند.

با این وجود مصدومیت طولانی مدت بازیکنانی مانند محمد انصاری ، محمد نادری ، محسن ربیع خواه و غیبت های طولانی آنتونی استوکس و کریستین اوساگونا کارکنان پرسپولیس را دشوار کرد تا در چند بازی خط مقدماتی خود را انتخاب کنند.

این امر باعث شد که یحیی گل محمدی ، لیست خرید بازیکنان خود را برای فصل آینده به افشین پیروانی ، سرمربی تیم ارائه کند ، که از سوی مهدی رسولپناه به عنوان سرمربی نقل و انتقالات باشگاه در نظر گرفته شده است.

سومین فرصت خطرناک بیرانوند!

انتقال دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران از پرسپولیس به آنتورپ بلژیک باعث شد گل محمدی از این باشگاه بخواهد که یک دروازه بان را در تیم ملی استخدام کند. پیام نیازمند و رشید مظاهری گزینه های اول و دوم مربی سفید و آبی هستند ، اما هر دو با تیم های خود قرارداد دارند.

لازم است فصل باقیمانده قرارداد او با سپاهان طبق بندهای مندرج در آن ، تا پایان قرارداد ، رضایت وی توسط این باشگاه برای تیم های ایرانی صادر نشود. بنابراین حضور وی در فصل بعد رقابت های لیگ برتر در درون دروازه پرسپولیس کاملاً منتفی است.

رشید مظاهری که در ابتدای فصل با تراکتور تبریز قرارداد سه ساله امضا کرده است ، در صورت عدم دریافت حقوق خود می تواند تیم را ترک کند. دروازه بان تراکتور نیز تقریبا بخش قابل توجهی از قرارداد فصل جاری خود را در اختیار گرفته است تا مبادا قرارداد خود را یک طرفه فسخ کند.

بنابراین گزینه سوم دیگر جایگزین بیرانوند در نظر گرفته شده است که در سالهای اخیر اختلافاتی داشته است. حامد لک یکی از گزینه های مورد توجه ججا است که بعید است ماشین ها را ترک کند و به جمع سفیدپوشان بپیوندد. هنوز مشخص نیست که پرسپولیس برای فصل آینده مذاکرات خود را با این دروازه بان آغاز خواهد کرد.

اصفهانی چپ و راست در جاده قرمز

بدون شک دفاع چپ پرسپولیس یکی از مشکل سازترین نکات در ترکیب این تیم در نیمه دوم فصل بوده است. جایی که او باید رقابت بین محمد انصاری ، محسن ربیع خواه و محمد نادری را اثبات کند ، اما مصدومیت طولانی مدت این سه بازیکن باعث شد که محمدی درباره نفر چهارم فکر کند.

حذف سعید آقایی از لیست بازیکنان سپاهان اصفهانی و عدم رضایت وی از اوضاع فعلی شایعاتی درباره حضور وی در پرسپولیس به وجود آورده است. همچنین دانیل اسماعیل فر بازیکن ذوب آهن که سابقه بازی گل محمدی در تراکتور و ذوب آهن اصفهان را دارد ، یکی از خریداران بالقوه گل محمدی برای بازی در جناح راست است.

کشف بازیکنان جدید برای جانشین پرسپولیس / بیرانوند فاش می شود!

یک هافبک همه کاره برای گلزنی

در مواجهه با کمبود هافبک های خلاق در این تیم ، قرمزها و سفیدپوشان پایتخت شانس کمی برای حفظ بشار الرسن در ترکیب تیم ندارند ، زیرا به هافبک تیم ملی عراق تخفیفی ارائه نمی شود و بعید به نظر می رسد پرسپولیس قادر به پرداخت بیشتر او باشد. بیش از 400000 دلار بنابراین ، گل محمدی تصمیم گرفته است ضمن پر کردن جای خالی مانند بشار رسن ، از بازیکنانی استفاده کند که بتوانند در به ثمر رساندن گل به این تیم کمک کنند.

یک مهاجم بلند در فاصله یحیی

سرمربی پرسپولیس بعد از عزیمت آنتونی استوکس و نارضایتی از کریستین اوزاگونا قصد دارد یک مهاجم قد بلند برای تیمش جذب کند. بازیکنی که می تواند در خط تهاجمی تیم گلزنی کند و با تاکتیک های دروازه محمدی سازگار شود.

این تیم که با 5 بازیکن جدید تقویت می شود ، در صورت انتقال برخی از بازیکنان خود ، دچار تغییراتی می شود تا آنها بتوانند در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا که در آن برگزار می شود ، به ادامه بازی خود بپردازند. قطر. به آرامی

دکمه بازگشت به بالا