ورزشی

اختلافات علنی شد؛ پرسپولیس در مرز انفجار!

طبق این گزارش شفافاز زمان استعفای محمدحسن انصاری فرد ، باشگاه پرسپولیس تقریباً دو ماه است که با موضوعات مربوط به اسپانسر خود دست و پنجه نرم می کند و سرمربی این باشگاه در ارتباط با باشگاه نماینده و یک اسپانسر جدید است. انتخاب کنید

در همین حال ، البته برخی تفاوت ها وجود دارد ، به حدی که ابوالفضل امان الله ، مشاور رسانه ای باشگاه پرسپولیس که رابطه نزدیکی با مهرداد هاشمی دارد ، امروز در توئیتر خود نوشت: “آقای سلطانی فر! جدول پرسپولیس تضمین شده است که بلافاصله بدهی برانکو را بپردازد ، اما آقای رسولپناه اصرار دارد تا قرارداد ترکمنچای آتمیه را احیا کند و به ضرر پرسپولیس باشد. دیر

در پاسخ به این موضوع ، کافی بود که رسول پناه چند ساعت بعد به وب سایت رسمی باشگاه پرسپولیس بگوید:. “

این نشان می دهد عمق اختلافات مهرداد هاشمی ، عضو هیئت مدیره ، و احمد رسول پناه ، رئیس این باشگاه است و به نظر می رسد پرسپولیس وارد مرحله جدیدی از دردسر می شود. هاشمی در تلاش است تا ضامن خود را جلب کند و رسول پناه هم اکنون از دلالی حمایت می کند که گفته می شود قرارداد وی فسخ شده است.

در حقیقت ، با وجود اعلام باشگاه پرسپولیس مبنی بر خاتمه قرارداد نماینده باشگاه ، به نظر می رسد موضوع به این سادگی ها نیست و دو طیف کاملاً متفاوت در باشگاه پرسپولیس می خواهند با هم همکاری کنند گروه مورد نظر آنها چه کسی برنده است؟

حادثه امروز مطمئناً مقدمه ای برای حاشیه ها و اتفاقات جدید است و در شرایطی که لیگ تعطیل است ، می توان پرسپولیس را به حاشیه رانده و در روزهای جاهلیت فوتبال اختلافات در این باشگاه به عنوان سر خبرها تبدیل می شود. . در این شرایط می توان گفت که اگر متوقف نشود ، پرسپولیس منفجر خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا