ورزشی

خانه‌ام را فروختم تا پرسپولیسی شوم

به گزارش خبرگزاری باراناخبر ؛ علی نعمتی ، تازه وارد پرسپولیس پس از امضای قرارداد سه ساله با این تیم گفت: خدا را شکر این اتفاق خوب رخ داد.

مدافع فصل گذشته شهر خودرو افزود: از نیم فصل گذشته درگیر آمدن به پرسپولیس بودم. چند روز گذشته ، من واقعا درگیر این انتقال هستم. از باشگاه پدیده که در این رویداد مهم به من کمک زیادی کرد و مدیر برنامه ام که زحمت این انتقال را کشید تشکر می کنم. بار دیگر خدا را شکر می کنم که به باشگاه بزرگ پرسپولیس پیوست. همچنین از اعتماد پرسنل پرسپولیس تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم به این اعتماد پاسخ دهم.

وی درباره بازی با پیراهن پرسپولیس تاکید کرد: 100 درصد پرسپولیس بزرگترین باشگاه ایران است و قهرمانی های بسیار خوبی داشته است ، پنج فصل پیاپی کسب کرده است. همچنین انگیزه زیادی برای حضور در این تیم دارم. من سعی می کنم سرباز بسیار خوبی برای باشگاه پرسپولیس و هوادارانش باشم.

نعمتی در صورتی که برای رضایت حدود 7 میلیارد دلار به پدیده برای حضورش در پرسپولیس داده بود ، توضیح داد: آنها مبلغی را گفته بودند که نمی گویم ، اما من مبلغی را به صورت نقدی پرداخت کردم ، می توانم بگویم که من خانه ام را نیز برای او فروختم. رضایت انجام شد میزان علاقه من به پدیده نیز نسبتاً زیاد است.

بازیکن تازه وارد مدافع پرسپولیس درباره نارضایتی مهدی رحمتی از جدایی از پدیده گفت: من به مهدی رحمتی حق می دهم ، زیرا ممکن است با جدایی برخی بازیکنان وضعیت تیم پدیده بدتر شود ، اما آنها نیز فکر می کردند من به پیشرفت نیاز دارم. و شرایط خوب “

مدافع پرسپولیس درباره مسابقه با بازیکنانی مانند فرشاد فرجی ، سیدجلال حسینی و علیرضا ابراهیمی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی گفت: کار من بسیار سخت است اما از طرفی برای من افتخار است که در کنار بازیکنی مثل سید جلال “حسینی ، امیدوارم بتوانم از تجربه او استفاده کنم.”

نعمتی در مورد سابقه کاری خود با یحیی گل محمدی در مشهد توضیح داد: او صد در صد بهترین مربی ایران است و امیدوارم باز هم شاگرد خوبی برای گل محمدی باشم و مانند روزهای بازی ام سرباز خوبی برای گل محمدی باشم. به

نعمتی گفت اگر از کودکی روح پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشت و فکر می کرد روزی در چنین موقعیتی قرار می گیرد که در یکی از بهترین باشگاه های آسیا بازی کند. احساس کردم این اتفاق می افتد. شاید دیر یا زود ، اما می دانستم روزی در پرسپولیس بازی خواهم کرد.

256 251

دکمه بازگشت به بالا