عمومی

کارهای خیر را باید فریاد زد؛اجازه بدهیم فرهنگ شود

خرابش نکنیم، اگر اتفاق خوبی بیفتد، بوق می زنیم تا همه گیر شود، چند روز پیش خبری منتشر شد که شما را به فکر فرو می برد: کاهش اهدای عضو در ایران! این به دلیل پخش برنامه ای در ماه مبارک رمضان است که در آن برنامه بسیاری از مردم گفتند که از کما به زندگی بازگشته اند و اکنون می توانند یک زندگی کاملاً عادی داشته باشند. رضایت خانواده از اهدای عضو
برای همین می گویم کار خوب را باید فریاد زد، خیلی ها هستند مثل علی دایی، فرهاد مجیدی، خداداد عزیزی، مهدی طارمی، سردار آزمون و… که در کارشان خوب هستند، گفتم به اینجا برسند. فیلم عروسی یکی از آمارهای کوتاه خود را در فضای مجازی ببینید چند نفر از شما پس از انتشار اطلاع داشتید که کل هزینه این عروسی به 50 میلیون دلار نرسیده و تمام هزینه های آن توسط سردار آزمون پرداخت شده است؟
اینها فقط چهره های آشنا هستند و وقتی یک کار خیر انجام می دهند و به گوش یکی از دوستانشان می رسد، سریع رسانه ای می شود، ساندویچی درست می کند و با موتورش بین نیروهای امدادی پخش می کند، دیگری آنها را زنده کرده است. . سگها پراکنده آب معدنی و چیزهایی از این دست گره از کار خلقت خدا باز می کنند این مسئولیت های اجتماعی فقط نباید بر دوش چهره ها باشد خیلی ها هستند که نمی توانند کمک مادی کنند و فقط دست روی شانه هموطنان بگذارند. و بگو: “نگران نباش ما هستیم” به دنیا می ارزد حرف بزنیم و حرف بزنیم تا فرهنگ شود هر جا صدای کمکی به گوش می رسد، کسانی هستند که بدون هیچ چشمداشتی می گویند: “حساب این آقا، این خانم و یک نفر با من.”

251 251

دکمه بازگشت به بالا