فرهنگ و هنر

ژاله صامتی: «زیرخاکی» بعد از کرونا ادامه دارد

ژاله صامتی با بیان اینکه نمی داند چند قسمت دیگر از این سریال برگزار می شود ، اعلام کرد که سریال “زیرکاکی” ادامه خواهد یافت و در آینده نیز این کار را خواهد کرد ، اما مطمئن است که سازندگان ادامه نخواهند داشت این سریال فقط به این دلیل که مخاطبان از آن استقبال کرده اند.

به گزارش باراناخبر ، ژاله صامتی بازیگر نقش اول سریال “ذیر خاکی” در پیوند زنده ویدیویی که در صفحه اینستاگرام روابط عمومی صدا و سیما پخش شد ، گفت: برای ادامه سریال “زیرک خاکی”: ثبت نام ادامه خواهد یافت .

صامتی گفت بسیاری از بینندگان قسمتهای اول “زیرزمینی” را تکراری می دانند ، اما در عین حال گفت: “امیدوارم اکنون به این نتیجه رسیده اند که این داستان مانند هیچ داستان دیگری نیست.” در ادامه داستان اتفاقات جالبی رخ می دهد که مخاطب را غافلگیر می کند.

وی گفت: “بعضی از مردم این نقش را با نقش من در فیلم ضد گلوله مقایسه کرده اند و گفتند که مشابه است ، اما این طور نیست ، و آنها دقیقاً مانند زن بودن ، مادر بودن و ایرانی بودن هستند.” این وجود آنها بود. برخی گفتند من مثل مرجانه گلچین بازی کردم. من بازی او را خیلی دوست دارم ، اما او تیپ را نیز بازی می کند و من اصلاً تیپ بازی نمی کنم.

این بازیگر که دو بار نامزد سیمرغ بلورین در جشنواره فیلم فایر شده است ، در پاسخ به سؤال منتقدین درباره نقش خود در سریال “زیرزمینی” گفت: “صادقانه بگویم ، همه آن را دوست داشتند و یکی از مواردی که باعث می شود من احساس خوبی داشتن. ” یعنی من در شغلی بازی کردم که هم منتقدین و همکاران ، مخاطبان عام و مخاطب خاص را خوشحال کردند و همه نقش پریچهر را دوست داشتند.

وی افزود: من بازیگری هستم که نقشهایی را که از حرفه خود انتخاب می کنم حذف می کنم. بسیاری از اوقات یک زن را می بینم و شخصیت او را بایگانی می کنم ، به طوری که بعداً با توجه به نقش پیشنهادی ، می توانم آن را جمع کنم و تکمیل کنم به همین دلیل است. چرا پریچهر عاشق است ، که شبیه خاله ، پسر عموی یا یکی از افراد اطراف اوست.این نقشی است که باید توسط خود مردم انجام شود.

بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون درباره بازیگری و تفاوت بین بازیگران و افراد دیگر گفت: بازیگران باهوش ترین افراد جهان هستند و دلیل این تفاوت این است که دیگران از حساسیتی که خدا به آنها داده است استفاده نمی کنند بلکه بازیگر است. مجبور شد به تمام حواسش توجه کند. استفاده شده. بنابراین شما باید باهوش و متمرکز باشید.

صمتی در ادامه گفت: او نقشه های خود را زندگی می کند و با آنها نفس می کشد: من با شخصیت خود گریه می کنم ، می خندم و به او فکر می کنم. روزهای قبل و بعد از اینکه نقش را در ذهنم جلب می کنم. همچنین در سریال (زیرکاکی) با آقای سامان در مورد آقای پریچهر صحبت کردیم که از کجا آمده و داستان او چیست. به عنوان مثال ، مادر پریچهر مرده است و پدرش زن جوان است و یک فرزند دارد ، در حالی که اصلاً به این سریال اشاره نشده است. این همان چیزی است که اقدامات من را درست می کند.

وی گفت: “من در فیلم آخر فقط یک نقش منفی داشته ام ، اما مردم مثل من در نقش منفی نقش ندارند.” نظر مخاطبان برای من مهم است.

در برخی از سخنان خود ، این بازیگر همچنین نقش پریچهر را در سریال های زیرزمینی دشوار توصیف کرد و یادآوری کرد که قبلاً با جلیل سامان در سریال “نفس” همکاری داشته است و کارگردان اظهار داشت که از ابتدا شخصیت های این سریال بر اساس شناخت ساخته شده اند. . توسط وی و پژمان جمشیدی تالیف و نوشته شده است.

سمتی ادامه داد: هوش انتخاب کارگردان بازیگر است. شاید این ممکن نبود اگر دو بازیگر دیگر که در کمدی های قدرتمند نیز بازی می کردند این نقش ها را بازی می کردند. من و پژمان جمشیدی این نمایش را فراموش کردیم که فراموش کردیم با هم بازی کنیم و شاید در آن زمان ما آزمون خود را به آقای منتقل کردیم. سامان

این بازیگر با بیان اینکه درباره دشواری های نقش های کمدی برای زنان گفت: کمدی بسیار سخت تر از جدی است. الاغ هیچ کس نمی تواند کمدی باشد ، و خدا را شکر می کنم که متشکرم. ما انسانها به سرعت رنج می بریم و شوخی ها کار سختی است از طرف دیگر ، بیشتر کمدی ها جوک هستند. اکنون علی رغم همه این مشکلات ، زن بودن و کار کردن در یک سرزمین اسلامی و به ویژه در تلویزیون که مخاطب آن با تئاتر متفاوت است بسیار سخت تر می شود.

پنجشنبه (1 ژوئن) از پشت صحنه زیرزمینی حوالی ساعت 10 شب از شبکه یک سیما پخش می شود. روز جمعه 2 ژوئن خلاصه قسمت های 15 تا 19 این سریال پخش می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا