فرهنگ و هنر

سریال نوروز ۱۴۰۱ هم دردسر دارد، هم شیرین است

معاون سیما از پشت صحنه سریال نوروزی «دردهای شیرین» بازدید کرد.

به گزارش باراناخبر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، حمید شاه آبادی، نماینده سیما در حاشیه بازدید از سریال نوروزی شبکه پنج سیما با عنوان «درد شیرین»، گفت: پیشرفت کار خوب است و سابقه دارد. ویژگی‌هایی دارد که عموم مردم می‌توانند آن را با خود ببرند.” کند و هنرمندانی که در این سریال به ایفای نقش می پردازند نیز از شخصیت های شناخته شده تلویزیون هستند.

سری Nevruz 1401 تا حد امکان دردسرساز و شیرین است

معاون سیما ادامه داد: سریال «درد شیرین» همان طور که از نامش پیداست، هم دردناک و هم شیرین است و دو نوع سبک زندگی را ارائه می کند و امیدواریم بینندگان عزیز در ایام نوروز این سریال را ببینند.

شاه آبادی تصریح کرد: سریال «درد شیرین» داستانی شاد و طنز دارد و اوقات خوشی را متناسب با طنز و حال و هوای نوروز امسال که مصادف با نیمه دوم شعبان و اعیاد شعبانیه است، ارائه می دهد. .

سری Nevruz 1401 تا حد امکان دردسرساز و شیرین است

شاه آبادی با اشاره به اینکه تلویزیون برای ایام نوروز آثار جالب و ارزنده ای را تدارک دیده است، تاکید کرد: در حوزه سریال دست ما پر است و در سایر قالب های برنامه سازی اعم از مستند، میکس و برنامه رقابت محور در آن به خوبی آماده شده است. مورد توجه قرار گرفته است و امیدواریم بینندگان عزیز در ایام عید نوروز از برنامه های متنوع تلویزیونی نهایت استفاده را ببرند.

سهیل موفق کارگردان سریال «درد شیرین» در حاشیه بازدید معاون سیما در پس‌زمینه این سریال گفت: «درد شیرین» داستان زوجی جاه‌طلب است که با چالش‌های زیادی روبرو هستند. در طول مسیر.

وی ادامه داد: «دردسرهای شیرین» سریالی در ژانر اجتماعی – خانوادگی است که به معضلات اجتماعی، اقتصادی و خانوادگی می پردازد. البته سعی می کنیم با زبانی شیرین و با استفاده از طنز شرایط را به مردم ارائه کنیم.

موفق افزود: این مجموعه تلویزیونی در 13 قسمت 40 دقیقه ای در نوروز 1401 تقدیم مخاطبان شبکه پنج سیما می شود و هنرمندانی چون پوریا پورسرخ، مریم مومن، افسانه بایگان، یوسف مرادیان، پاشا جمالی، سمیرا حسینی، سهیل قاصدی، در رسول توکلی، رضا توکلی، شاهین تسلیمی و ژیلا دایی به ایفای نقش می پردازند و در ادامه داستان بازیگران دیگری نیز به این سریال اضافه خواهند شد.

کارگردان سریال «درد شیرین» با بیان اینکه تاکنون 30 درصد از تصویربرداری این سریال انجام شده و همزمان تدوین و دوبله آن انجام شده است، تاکید کرد: امیدواریم تصویربرداری این سریال به پایان برسد. تا پایان ماه مارس

سری Nevruz 1401 تا حد امکان دردسرساز و شیرین است

سهیل موفق که در کارنامه هنری خود فیلم هایی با شکلات، شیرینی، مسابقه ازدواج و سریال های محله تهران را کارگردانی کرده است، تاکید کرد: امیدوارم امسال با سریال «درد شیرین» بازگشت خوبی به تلویزیون خانگی خود داشته باشم.

تهیه کننده سریال «دردهای شیرین» سید علی اکبر محمودی مهریزی درباره این سریال توضیح داد: این سریال همانطور که از نامش پیداست برای به تصویر کشیدن دردسرهایی است که برای شیرین (شخصیت اصلی سریال) در 13 قسمت پیش می آید. ”
مهریزی ادامه داد: در سریال “درد شیرین” زندگی برخی از خانواده ها را به تصویر می کشیم که شاید در نگاه اول همه سرمایه های معیشتی خود را از دست داده باشند اما اعتقاداتشان همچنان پابرجاست و برای رسیدن به هدف و باورها تلاش می کنند. نکته اصلی داستان شخصیت های این سریال حرکت و تلاش آنهاست که به وضوح می توانیم آن را ببینیم. در این سریال خواهیم دید که همه یک چیز مشترک دارند و آن این است که سعی می کنند به جلو بروند. اما نکته مهم این داستان این است که افراد مختلف برای رسیدن به هدف و همچنین محافظت از آن راه های اشتباه و نادرست را انتخاب می کنند. در نهایت شیرین و علی ماجرا را برایمان تعریف می کنند که کدام راه درست است و کدام راه غلط.

در این بازدید سعید آشنا مدیر شبکه، مهدی کریمی نماینده مجلس، مجید خادمی زاده مدیر گروه فیلم و سریال شبکه، مرتضی طاهری رئیس اداره مالی و اداری نماینده مجلس و شاه آباد حمید خواجه نژاد را همراهی کردند. مدیر روابط عمومی معاونت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا