اجتماعیعمومیکسب و کار برتر ایرانی

چرا تلگرام دسکتاپ وصل نمیشه؟

تلگرام یکی از پرکاربردترین پیام رسان های دنیای ارتباطات است. شما همچنین می توانید از این پیام در رایانه خود استفاده کنید. گاهی اوقات دسکتاپ تلگرام دچار مشکل می شود. در این مطلب از انزل وب ۱۴ راه حل مشکل کار نکردن دسکتاپ تلگرام را به شما آموزش می دهیم.

دلیل کار نکردن تلگرام روی کامپیوتر

نحوه باز کردن دسکتاپ تلگرام

گاهی اوقات مشکلاتی در دسکتاپ تلگرام پیش می آید که می توانید این مشکلات را به روش های مختلف حل کنید. در این مقاله از انزل وب به بررسی چرایی باز نشدن تلگرام در کامپیوتر و نحوه رفع آن می پردازیم. ما را دنبال کنید و این مقاله را ادامه دهید.

با بستن کامل برنامه مشکل اتصال به تلگرام در کامپیوتر را حل کنید

تلگرام مدت زیادی است که باز است و ممکن است روی کامپیوتر شما باز نشود. وقتی تلگرام را می بندید، ویندوز تلگرام را به طور کامل نمی بندد. برنامه در پس زمینه باز می شود. در این صورت توصیه می کنیم برنامه را به طور کامل ببندید. برای این کار کلید Win را فشار دهید و Task Manager را جستجو کنید. برای باز کردن کلیک کنید.

تلگرام دسکتاپ را در لیست برنامه ها پیدا کنید.

روی آن کلیک کنید و روی End Task کلیک کنید. دانلود تلگرام اصلی فارسی

راه دیگر برای بستن کامل برنامه این است که روی فلش کوچک در نوار وظیفه کلیک کنید. سپس بر روی آیکون دسکتاپ تلگرام کلیک کرده و گزینه Quit Telegram را انتخاب کنید.

چرا تلگرام ویندوز باز نمی شود؟ خرابی سرور

شاید این یک مشکل جهانی است و سرورهای تلگرام از کار افتاده است. در این صورت می توانید صفحه Downdetektor را مشاهده کرده و وارد قسمت تلگرام شوید. اگر مشکلی دارید می توانید خبر را در این قسمت مطالعه کنید. در این حالت تنها گزینه این است که صبر کنید تا مشکل برطرف شود.

حل مشکل ورود به دسکتاپ تلگرام با بررسی اینترنت

ممکن است دلیل باز نشدن دسکتاپ تلگرام کمبود یا ضعیف بودن اینترنت باشد. اینترنت را چک کنید. می توانید ارتباط آن را با برنامه دیگری که به اینترنت نیاز دارد بررسی کنید. Windows + I را فشار دهید تا تنظیمات باز شود. وارد قسمت Networks and Internet شوید. اترنت یا اتصال Wi-Fi فعال را انتخاب کنید. حالا تلگرام را باز کنید.

برای رفع مشکلات ورود به دسکتاپ تلگرام از عیب یاب استفاده کنید

یکی دیگر از راه های رفع عدم کارکرد تلگرام در ویندوز، استفاده از دیباگر است. دسترسی به تنظیمات روی Process کلیک کنید. سپس روی Troubleshoot کلیک کنید.

سپس بقیه مراحل درخواستی را دنبال کنید. بگذارید اسکن کند و در صورت امکان مشکل را برطرف کند.

چرا تلگرام در کامپیوتر من باز نمی شود؟ تلگرام را در پس زمینه اجرا کنید

برای رفع مشکل باز نشدن تلگرام در ویندوز به تنظیمات بروید. سپس بر روی Apps کلیک کنید. اکنون Apps and features را انتخاب کنید.

دسکتاپ تلگرام را پیدا کنید. روی منوی با سه نقطه در جلوی آن کلیک کنید. روی گزینه های پیشرفته کلیک کنید.

در قسمت Allow apps background، همیشه گزینه Always را انتخاب کنید.

با تعمیر مشکل کار نکردن تلگرام در ویندوز را برطرف کنید

راه حل دیگر برای عدم کارکرد تلگرام در ویندوز این است که به Settings و سپس Applications بروید. حالا Programs and Features را انتخاب کنید. به منوی Advanced بروید. روی دکمه بازیابی در قسمت ریست کلیک کنید.

رفع مشکل ورود به دسکتاپ تلگرام با بستن برنامه های دیگر

برای حل مشکل دسترسی به دسکتاپ تلگرام، کلید Win را بزنید و Resource Monitor را جستجو کنید. سپس Enter را فشار دهید تا برنامه باز شود.

مگابایت های موجود را در قسمت Physical Memory بررسی کنید.

اگر رم زیادی اشغال می کند، Task Manager را باز کنید و برنامه های غیر ضروری را ببندید. این نوع فضا برای تلگرام باز است و برنامه بسیار راحت تر است.

رفع باز نشدن ویندوز تلگرام هنگام به روز رسانی برنامه

برای رفع مشکل تلگرام دسکتاپ می توانید آن را آپدیت کنید. به طور معمول، زمانی که نیاز به آپدیت دارید، پیامی از تلگرام دریافت می کنید که به شما اطلاع می دهد نسخه جدید موجود است. در این صورت کافیست روی «به روز رسانی تلگرام» کلیک کنید و منتظر بمانید تا برنامه به روز شود. در غیر این صورت، می توانید به فروشگاه مایکروسافت بروید. تلگرام را کشف کنید سپس در صورت وجود آپدیت روی Update کلیک کنید.

رفع مشکلات دسکتاپ تلگرام با برنامه رابط

برای حل مشکل کار نکردن تلگرام در ویندوز می توانید از برنامه های شخص ثالث استفاده کنید. برای مثال برنامه Unigram را نصب کنید.

رفع مشکل تلگرام دسکتاپ هنگام اجرا به عنوان ادمین

برای عیب یابی ویندوز تلگرام روی منوی استارت کلیک کنید. سپس تلگرام را جستجو کنید. روی آن کلیک کنید. سپس از گوشه سمت راست Run as administrator را انتخاب کنید. همچنین می توانید روی آن کلیک راست کرده و Run as administrator را انتخاب کنید.

برای رفع مشکل آفیس تلگرام در حال اجرا در حالت سازگاری

راه حل دیگر برای مشکل دسکتاپ تلگرام، کلیک راست بر روی آیکون دسکتاپ است. سپس Properties را انتخاب کنید. روی تب Compatibility کلیک کنید. اکنون روی دکمه Troubleshoot compatibility کلیک کنید.

اگر عیب یاب نمی تواند مشکل را پیدا کند، کادر “اجرای این مشکل در حالت سازگاری” را علامت بزنید. سپس ویندوز 8 یا یک نسخه ویندوز دیگر سازگار با سیستم عامل خود را از منوی پایین انتخاب کنید. در نهایت روی Apply و سپس OK کلیک کنید.

رفع مشکل باز نشدن دسکتاپ تلگرام با استفاده از برنامه های تغییر IP

یکی دیگر از راه های حل مشکل باز نشدن تلگرام در دسکتاپ استفاده از برنامه های تغییر آی پی یا تغییر برنامه تغییر آی پی است.

چرا تلگرام باز نمی شود؟ به خاطر فایروال

فایروال ویندوز ممکن است دلیل باز نشدن تلگرام باشد. روی منوی Start کلیک کنید و سپس Control Panel را جستجو کنید. روی Windows Firewall Defender کلیک کنید. روی Allow an app or feature در Windows Defender Firewall کلیک کنید.

عمومی و خصوصی را برای تلگرام چک کنید. اگر تلگرام را پیدا نکردید، ممکن است لازم باشد خودتان آن را اضافه کنید. برای انجام این کار، روی Change settings در پنجره Allowed programs کلیک کنید. روی «Allow another app…» کلیک کنید و سپس مسیر نصب تلگرام را کپی یا جستجو کنید. سپس روی Add کلیک کنید. عمومی و خصوصی را برای تلگرام چک کنید. دانلود بازی اندروید

رفع مشکل ویندوز تلگرام باز نمی شود

راه دیگر برای رفع این مشکل حذف و نصب مجدد تلگرام است. برای این کار به کنترل پنل بروید. سپس به “برنامه ها و ویژگی ها” بروید. تلگرام را در لیست پیدا کنید. روی آن راست کلیک کرده و Delete را انتخاب کنید.

دکمه بازگشت به بالا