اقتصادی

چرا تحقیق و تفحص از شستا ضروری است؟

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا “علی خضریان” ، نماینده مجلس ، درمورد تحقیقات شستا در صفحه اینستاگرام خود نوشت: برای پیگیری حقوق مردم ، به ویژه بازنشستگان تأمین اجتماعی ، دادخواست بدهید برای تحقیق و تفحص از شستا در مجلس دیدین م.

شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی بیش از 230 شرکت فعال در صنایع مختلف دارد.

کل دارایی های شستا در سال 1997 بالغ بر 57 تریلیون دلار و درآمد سالانه آن نزدیک به 32 تریلیون دلار بود که به دلیل نوسانات ارز و افزایش ارزش دارایی در دو سال گذشته ، این دارایی ها به طور قطع دو برابر شد

دامنه فعالیت های این شرکت که تقریباً در صنایع استراتژیک است و همچنین توانایی مالی بالای آن ، شستا را عملاً به یکی از قدرتمندترین شرکت های اقتصادی در ایران تبدیل کرده است و این شرکت همیشه مورد طمع سیاستمداران ، ذینفعان بوده است. و فرصت طلبان در دولتهای مختلف

این مسئله در دولت های یازدهم و دوازدهم و استخدام بسیاری از اعضای ستاد انتخاباتی آقایان نیز شایع است. حسن روحانی در شرکت های تحت شستا یکی از این نمونه های سودآوری است.

سو mis مدیریت و تخلفات مالی و اداری گسترده توسط شستا و همکارانش تحقیق در مورد این غول اقتصادی را ضروری کرده است. علاوه بر این ، این شرکت در دهه گذشته دو بار بدون مطالعه گزارش نهایی و بدون پیگیری مورد تحقیق قرار گرفته است.

تحقیقات شستا بسیاری از حقایق در مورد مردم را فاش می کند و حقوق از دست رفته مستمری بگیران و تأمین اجتماعی را بازیابی می کند.

انتهای پیام /

دکمه بازگشت به بالا