عمومی

چرا بُغض مردم در قصه خرید سیسمونی نوه آقای قالیباف از ترکیه ترکید؟

چون صرف خرید سیسمونی از خارج جرم نیست و منطقی هم نیست که عمل دختر و داماد یک مسئول به اجبار زیر پای آن مسئول نوشته شود. اگرچه در بسیاری از موارد آقازاده ها از رانت و اعتبار پدر خود استفاده می کنند که در جمهوری اسلامی بسیار رایج است، اما در برخی موارد فرزندان مسئولان می توانند با اراده خود یا امکانات شخصی غیر مرتبط با پدر. انجام اقدام غیرقانونی یا قانون یا عرف خارج از روابط و موضوع دستگاه رسمی نظام.

در این موارد لازم است مقام مربوطه در مواقع لزوم موضع مخالف خود را رسما اعلام و از اتهام ساقط کند.
به نظر من این نکته ای است که افکار عمومی متوجه آن شده و به آن توجه می کند، اما با این وجود چرا ماجرای اخیر به سرعت در فضای مجازی بازتاب پیدا می کند و هجمه های متعددی به آقای قالیباف می شود؟

در سال های اخیر جامعه حداقل سه خبر و گزارش مستند از تخلفات در حوزه کاری و مسئولیت آقایان را شنیده است. قالیباف در دوره شهرداری:
1. املاک نجومی
2. تخلفات عمده عیسی شریف، معاون خلیفه
3. نوار اختلاس 8 هزار میلیاردی در سپاه کشف شد
در هر سه مورد ارتباط تنگاتنگی با مسئولیت آقای. کلیباف و قرار بود موضوع در دادگاه علنی رسیدگی شود و اینکه آیا آقای. خلیفه تبرئه شد یا نه، دوم اینکه پرونده در دادگاهی مخفی و جنجالی در حال رسیدگی است. قضاوت ها داده می شود.
در مورد سوم، مقام معظم رهبری که همه انتظار داشتند دستور صریح و قاطع رسیدگی به این پرونده را از افشای این نوار در فضای مجازی بدهد که البته توسط عوامل سپاه انجام شد. به یاد داشته باشید که لجن و لجنی که علیه انقلابیون پخش می شود.

علاوه بر این، آقای قالیباف با همه اعتماد به نفس ناشی از احساس برتری، حاضر نیست حداقل در مصاحبه با یک رسانه یا خبرنگار برای توضیح ادعاهای خود برای مردم حاضر شود.
علاوه بر این، آقای قالیباف به عنوان رئیس قوه مقننه از جمله مسئولانی است که قاطعانه به نام دین، انقلاب، مقاومت، آمریکا ستیزی، روحیه عاشورا و توجه به شرایط، جایگاهی ناسازگار دارد. از شعب ابی طالب و ادامه تحریم هاست که بخش بزرگی از مردم ایران را به فقر و ذلت و بدبختی کشانده و با هر روز تاخیر صدها میلیون دلار به کشور و مانند سایر انقلابیون خسارت وارد می کند. و مقامات زیرک! از رنج مردم و میلیون ها خانواده زیر خط فقر و طبقه متوسط ​​ویران شده، کهکشان در امان نخواهد ماند.

به اینها ماجرای پسر فرمانده کل قوا در هیئت تصمیم گیری در خصوص مذاکرات برجام است که در آن اسناد قانع کننده ای منتشر شده است که پسرش در حال ساخت کشتی برای فروش نفت و دور زدن تحریم هاست اما قانع کننده نیست. پاسخ. ملت به خاطر این همه جفا. ظلم انقلابی، دین و نفاق را هیچ فرد یا نهادی مسئول تحمل نمی کند.

با این مدل حکومت داری و حکومت داری، آیا مردم حق ندارند با دیدن خبر لرزه ای خرید دختر و داماد و همسر سردار کلیباف، رئیس مجلس انقلاب و ولایی، از عصبانیت منفجر شوند. . و فضای مجازی را پر از تحلیل های مختلف از آقای کلیباف کنیم ؟!

به نظر من هرکسی که بگوید مردم چنین حقی نداشتند یا شریک و ذینفع این مدل رقت بار حکومتی در کشور است یا دچار عقب ماندگی ذهنی است که مسلماً تقصیری ندارد.

دکمه بازگشت به بالا