اجتماعی

پیگیری پرداخت یارانه ۱۲۰ هزارتومانی به مردم توسط قالیباف

رئیس مجلس برای رصد منطقه مجلس شورای اسلامی و پیگیری پرداخت یارانه 120 هزار دلاری مصوب مجامع ، شب گذشته با برخی از اهالی محله امامزاده یحیی در منطقه 12 شهرداری تهران گفتگو کرد.

به گزارش باراناخبر ، محمدباقر قالیباف با حضور در منازل برخی از ساکنان محله امامزاده یحیی که از اقشار کم درآمد و آسیب پذیر هستند ، از نزدیک با مسائل و مشکلات مردم آشنا شد.

براساس گزارش مجلس شورای اسلامی ، یکی از مواردی که رئیس مجلس در این زمینه نظارتی در تهران پیگیری کرد ، پرداخت یارانه 120 هزار دلاری مصوب مجلس بود که در پاسخ این خانواده ها منفی بود.

در هنگام بازدید از سایت ، خانواده هایی که در این محله زندگی می کنند و حتی برخی از آنها تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند ، به قالیباف گفتند که فقط 450000 تومان یارانه دریافت می کنند و این فقط یارانه اخیر نیست. از 120،000 تومان. که در مجلس تصویب شده اما آنها حتی یارانه معیشتی که سال گذشته پس از افزایش قیمت بنزین به خانواده های ایرانی پرداخت شده را نیز دریافت نمی کنند.

از جمله یک زوج مسن یا یک سرپرست خانوار دارای معلولیت و همچنین سایر خانواده هایی که به نظر می رسد تنها درآمد و امرار معاش آنها یارانه است اما آنها به شهردار و نماینده تهران در مجلس گفتند که دولت فقط یارانه می دهد 45 هزار و پانصد دلار به شما پرداخت می کند و در این مدت اقساط وام یک میلیون دلاری در رابطه با شرایط ویروس کرونا از این یارانه کسر می شود.

در پایان این نظارت میدانی ، قالیباف تأکید کرد که این موضوع باید بررسی شود و مشخص شود که چه تعداد از افراد درگیر هستند و چرا از این مشکل رنج می برند و مجلس شورای اسلامی این حادثه و عدم پرداخت 120 هزار دلار یارانه برای مردم را دنبال می کند تأیید آنها برای منافع آنها.

رئیس مجلس در پایان اظهار داشت: دلیل اینکه همیشه تأکید می شود تا مرحله آخر باید از نزدیک پیگیری شود ، شناسایی مشکلات کار است ، بنابراین گزارش های ارسالی هرگز قابل تأمین نیستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا