عمومی

آقای وزیراطلاعات! حواس‌تان به دولت هست؟

بر اساس نظرسنجی های انجام شده در داخل و خارج از کشور و بر اساس اعلام معتبرترین سازمان های جهان، مردم ایران به آینده امیدوارند… «دشمن خارج از مرزهای کشور با توجه به ترور، ویرانی و جنگ سایبری، شرایطی را برای تحریک جامعه و افزایش نارضایتی در میان مردم برای تلاش برای براندازی حکومت و نظام ایجاد کرده است.

1- اینکه وزیر محترم اطلاعات بر خلاف رفتار برخی از سیاسیون و رسانه ها دشمن بیرونی خوانده و انگشت اتهام را به سوی منتقدان داخلی (که سهم بسزایی در آرامش کشور دارند) نگرفته است. روز) چیز خوبی است. اگر این تعبیر را اصلاح جریانی بنامیم که سال ها نخبگان جامعه را از نظام جدا کرده است، رویکردی معتبر است.

2- شکی نیست که دشمن می خواهد مردم را از آینده کشور ناامید کند، اما این موضوع امروز و دیروز نیست. سال‌هاست که چنین انگیزه‌ای داشته‌اند، اما گاه رسانه‌های رسمی کشور و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی کشور با تضعیف برخی دولت‌ها، ناامیدی گسترده مردم را به دنبال داشته و در حالی که کمتر شنیده می‌شود که مردم ایجاد ناامیدی را محکوم کنند. ; از بزرگان شورای هماهنگی تبلیغات که آقای وزیر در آن صحبت کردند.

3- داده های مربوط به بررسی هایی که آقای. خطیب تصریح کرد: امید مردم ایران قطعاً مهیا و قابل ارائه است. ارائه متن کامل این نظرسنجی ها می تواند خدمات بیشتری را برای دولت به همراه داشته باشد و به نوبه خود مورد توجه و بررسی مردم و کارشناسان قرار گیرد. امید به آینده نمی تواند توهمی و مانند سراب باشد. دارای پارامترهایی است که با اعلام و انتشار نظرسنجی می تواند نقش و جایگاه خود را روشن کند.

4- از جمله رفتارهایی که باعث ناامیدی مردم می شود عملکرد دولتمردان است. البته اگر هر شعاری بدون عمل مطرح شود و ده ها و صدها بار تکرار شود، قطعاً نتیجه آن امید نیست، بلکه رفته رفته جای خود را به ناامیدی می دهد. نمونه آن عملکرد وزیر سابق رفاه است که با سراب امید آمد و در نهایت بزرگان دولت از او عذرخواهی کردند تا از ناامیدی بیشتر جلوگیری کنند.

5- وزیر محترم اطلاعات می فرمایند یک دولت انقلابی و مردمی هم اکنون روی کار آمده و قصد دارد اقتصاد را دگرگونی اساسی کند. این جمله را هر کس دیگری گفته بود، حالت سلام، سخنرانی یا شعار داشت، اما وقتی وزیر محترم می گوید، این فقط یک سلام نیست، خبر است و می شود «درخواست» کرد. جناب عالی بیش از هرکس دیگری می داند که هر اقدامی که به این میل لطمه بزند ضد انقلاب و ضد مردمی است و شاید وزارت اطلاعات به عنوان چشم و گوش باز کشور حواسش به دولتی است که بیشتر با آن برخورد می کند. تعاونی (از اول انقلاب تا کنون) خواهد بود و در خصوص عزل مدیران نالایق به موقع تصمیم گیری خواهد کرد.

دکمه بازگشت به بالا