کسب و کار برتر ایرانی

پوکه معادن قروه چه کاربرد هایی دارد؟

خواص پوکه معدنی تهران در ساختمان سازی

پوکه معدنی شهرسازی تهران با بهترین ویژگی های کمی و کیفی در دسترس مشتریان قرار می گیرد. شما می توانید هر مدل از این پوکه ها را برای مصارف گوناگون خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. این پوکه ها با خواص و قابلیت های منحصر به فردی تولید می شوند و همین مسئله سبب ارتقا سطح کیفی هر مدل از آن ها می شود. شما می توانید بر حسب کاربردهای مد نظر خود خرید مدل از این اقلام را انتخاب و خریداری کنید.

خواص پوکه تهران در کف سازی

پوکه معدنی شهرسازی تهران برای انواع مصارف ساختمانی به کار برده می شود. شما می توانید هر یک از این مصالح را برای افزایش کیفیت کف سازی در محیط ساختمان خود به کار ببرید. این پوکه ها در دمای بالایی تولید می شوند و به همین سبب مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل محیطی دارند. این پوکه ها حرارت و صوت را از خود عبور نمی دهند. پوکه ها مصارف بسیار زیادی در خصوص کف سازی بین طبقات دارند. کف سازی روی خاک، کف سازی محوطه، کف سازی بین طبقات، کف سازی بر زمین خشک، کف سازی روی زمین نیمه خشک و مرطوب و… با استفاده از این متریال به سهولت انجام می شود.
پوکه ساخت و ساز بهتر از استفاده از فوم برای کف سازی است. به همین خاطر بسیاری از صنعتگران از این مصالح استفاده می کنند. این پوکه ها مزایا و معایب خود را دارند و برای صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند.

 پوکه معادن تهران در شیب بندی ساختمان

پوکه معدنی ساخت و ساز برای استفاده در شیب بندی ساختمان های امروزی نیز کارایی دارد. هر یک از این مصالح ساختمانی با قابلیت های به خصوصی در مراحل مختلف ساخت و ساز به کار برده می شوند. شیب بندی ساختمانی با استفاده از پوکه ها با بهترین کیفیت انجام می گیرد. برخی از مزایای استفاده از پوکه در شیب بندی ساختمان به شرح زیر هستند:

عایق بندی گرما و سرما و صوت

این پوکه ها با خاصیت عایق کاری قوی تولید می شوند و در صنایع ساختمان سازی امروزی کارایی دارند. ضریب انتقال حرارت سازه های ساختمانی تولید شده از پوکه بسیار بالا است و همین مسئله میزان استفاده از آن ها را افزایش داده است. استفاده از این پوکه ها سبب صرفه جویی در میزان مصرف انرژی می شود. استفاده از آن ها در هزینه های شما صرفه جویی می کند.

استفاده از انواع پوکه معدنی شهرسازی تهران امکانات رفاهی ساختمان شما را به شدت افزایش می دهد. خاصیت آکوستیک پوکه های معدنی در سازه های مورد نظر سبب افزایش کیفیت ساختمان شما می شود.

وزن سبک پوکه

شیب بندی ساختمان به دلیل وزن پایین این سازه ها بسیار رایج شده است. تخلخل فراوان این متریال سبب کاهش وزن آن ها می شود و در نهایت وزن ساختمان را نیز به شدت کاهش می دهد. همین ویژگی مهم استفاده از آن ها را برای حفظ استقامت ساختمان مطلوب تر کرده است. این پوکه ها در راستای سبک سازی وزن ساختمان های امروزی کارایی قابل توجهی دارند.

مقاومت در برابر رطوبت

مقاومت پوکه های تهران در برابر رطوبت نیز از مهمترین ویژگی های آن ها به شمار می رود. با استفاده از آن ها درزهای کمتری بر روی سازه های ساختمانی به وجود می آید. در صورتی که پوشش پوکه ها، ضخامت مورد نیاز را داشته باشد، از نفوذ آب باران و برف به شدت پیشگیری می شود. به این ترتیب استحکام ساختمان شما حفظ خواهد شد.

پوکه تهران در شهرسازی

پوکه معدنی تهران – پوکه نت یکی از مصالح کاربردی در عرصه جاده سازی به شمار می رود. پوکه های مورد استفاده در حوزه شهرسازی با ویژگی های به خصوصی تولید می شوند. برای انتخاب یک پوکه مناسب و استفاده از آن در صنایع شهرسازی باید به چند ویژگی مهم در این سازه ها دقت داشته باشید. انتخاب در میان انواع پوکه با در نظر گرفتن جنس خاک کف زمین و نوع جاده مورد نظر انجام می گیرد.

استفاده از پوکه برای زمین های خشک جاده ای

شیب بندی ساختمان و صنایع کف سازی ساختمانی تنها از معدود مصارف پوکه های معدنی به شمار می روند که در دنیای امروز رایج شده اند. استفاده از آن ها برای جاده سازی و شهرسازی در زمین های مختلف انجام می گیرد. در صورتی که زمین مورد نظر شما برای جاده سازی خشک باشد، نیازی به کندن لایه های زمین نخواهید داشت. در چنین وضعیتی خطر نشست زمین کمتر جاده مورد نظر را تهدید می کند. در این حالت نیازی نیست کف سازی را با لایه های بیشتری انجام دهید.

پوکه های ریزدانه برای این قبیل مصارف بهترین انتخاب هستند. پوکه های عدسی، پوکه ماسه ای، پوکه های فندقی و… در این خصوص کارایی دارند.

استفاده از پوکه در زمین های حاصلخیز

پوکه ساخت و ساز برای مصارف جاده ای در زمین های حاصلخیز نیز کارایی دارد. این پوکه ها در مدل های دانه درشت تری برای این زمین ها مورد استفاده قرار می گیرند. پوکه های بادامی و نخودی بهترین انتخاب برای این مصارف به شمار می روند. در چنین مناطقی احتمال نشست زمین بالاتر بوده و خاک زمین مورد نظر سست تر است. برای جاده سازی در این زمین ها باید لایه های بلندتری از مصالح ساختمانی را به کار ببرید. به این ترتیب استحکام جاده و خیابان مورد نظر افزایش می یابد. برای سفارش هر یک از دسته بندی های این پوکه ها باید به مصارف خود در صنایع مختلف دقت کنید.

جمع بندی

در این بخش انواع کاربردهای پوکه ساخت و ساز را در عرصه های ساختمانی بررسی کردیم. هر یک از دسته بندی های این پوکه ها به صورت عمده یا جزیی خرید و فروش می شوند. شما می توانید این پوکه ها را برای شیب بندی و کف سازی ساختمانی خریداری کنید. مزایا و خواص مهم پوکه معدنی، سبب افزایش کیفیت ساخت و ساز در عرصه های ساختمانی می شود. به علاوه استفاده از این مصالح برای شهرسازی نیز بسیار رایج شده است. انواع مدل های پوکه ها برای ساخت تونل های بین شهری نیز کارایی قابل توجهی دارند.

دکمه بازگشت به بالا