فرهنگ و هنر

پنج کتاب پژوهشگاه حوزه و دانشگاه رونمایی شد

پنج کتاب از سمینار و پژوهشگاه دانشگاه کشف شد

باراناخبر / قم پنج کتاب فلسفه تربیتی اسلام ، اخلاق حرفه ای در تعلیم و تربیت ، مراحل تحول دینداری و تحول آن ، تبیین فلسفه آموزش رسمی و عمومی در جمهوری اسلامی ایران ، سیره تربیتی پیامبر و اهل بیت (ع) -بیت کشف شد.

حجت الاسلام عباسی امروز در قم به خبرنگاران گفت: دانشگاه فرهنگیان 35 دوره آموزش اسلامی و معارف اسلامی تدریس می کند که 19 دوره آن مربوط به معارف اسلامی و 16 واحد مربوط به معارف اسلامی است.
وی ادامه داد: طبق مأموریت دانشگاه فرهنگیان که تحقق معارف اسلامی است ، دروس مربوط به معارف اسلامی ویژه دانشگاه فرهنگیان است اما واحدهای معارف اسلامی با سایر دانشگاه ها مشترک است.
وی افزود: طبق این مأموریت ، لازم است معلمان جوان ذخیره ای برای دانش اسلامی ، عمل به تعلیم و تربیت اسلامی و روند تحقق آن داشته باشند.
وی با تأکید بر اینکه این دوره ها زیر نظر کارگروه محتوای معارف اسلامی فعالیت می کند ، گفت: در این کارگروه تاکنون دو بار دوره ها بررسی شده است.

وی افزود: پنج کتاب در زمینه فلسفه تربیتی اسلامی ، اخلاق حرفه ای در تعلیم و تربیت ، مراحل تحول دینی و تحول آن ، تبیین فلسفه آموزش رسمی و عمومی در جمهوری اسلامی ایران ، سیره تربیتی پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) کشف شدند “.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا