ورزشی

چرا پرسپولیس ۵ میلیارد تومان به سازمان لیگ بدهکار است؟

سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه پرسپولیس اطلاع داده است که نه تنها درخواستی از این سازمان ندارد بلکه مقداری بدهی نیز دارد.

به گزارش باراناخبر ، پرسپولیس که در حال حاضر دچار بحران مالی است و نتوانسته خواسته بازیکنان خود را برآورده کند ، در سال های اخیر با وجود چهار قهرمانی و یک نایب قهرمانی در لیگ برتر از سازمان لیگ درآمد کسب نکرده است. . . بنابراین ، با ورود جعفر سمیعی به پرسپولیس ، تلاش های زیادی برای روشن شدن مطالبات باشگاه و سازمان لیگ از این سازمان صورت گرفت.

اکنون گفته می شود که اتحادیه فوتبال ایران در آخرین نامه خود اعلام کرده پرسپولیسی ها نه تنها طلبکار نیستند بلکه حدود 5 میلیارد دلار بدهکار هستند.

باراناخبر برای فهمیدن دلیل بدهی های پرسپولیس به سازمان لیگ سعی کرد از مدیران باشگاه پرسپولیس در مورد این موضوع س askال کند اما هیچ یک از مدیران این باشگاه حاضر به پاسخگویی در مورد این موضوع نشدند.

یکی از منابع درآمد باشگاه ها تبلیغات محیطی است. در فوتبال ایران ، سازمان لیگ مسئول این مسئله است و باید بخشی از باشگاه ها را پس از دریافت درآمد از اسپانسرها پرداخت كند ، اما با وجود اینكه در سال های اخیر هیچ پولی برای پرسپولیس پرداخت نشده است ، مدیران باشگاه ، در این زمینه شفاف باشد ، به طوری که این س remainsال باقی بماند ، چگونه قهرمان پاپ در چهار فصل لیگ نمی تواند از تبلیغات محیطی درآمد کسب کند؟

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا