ورزشی

آمار خطرناک برای پرسپولیس!

به گزارش باراناخبر؛ با گلی که امید عالیشاه در دیدار برابر ذوب آهن برای تیمش به ثمر رساند ، تعداد گل های پرسپولیس در پایان هفته ششم به 6 گل رسید که برای این تیم آمار ضعیف و خطرناکی است. آماری که در صورت ادامه می تواند پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی مشکل ساز شود!

مهاجمی که بوی گل نمی دهند!

به نظر می رسد مهاجمان پرسپولیس راه خود را گم کرده اند و مشخص نیست که این مشکل کی پایان می یابد. آمار 6 مسابقه اخیر پرسپولیس در لیگ بیستم کم کم نگران کننده است. این آمار وقتی عجیب و نگران کننده می شود که از ابتدای فصل تا امروز در میان گلزنان پرسپولیس نام مهاجم آبی وجود نداشته باشد تا زنگ خطر برای کادر فنی قرمزها به صدا درآید.

گلزنان پرسپولیس بدون گلهای تهاجمی!

مهاجمان پرسپولیس در حال حاضر در گلهای قرمزهای این فصل سهیم نیستند. احمد نوراللهی در این فصل با 2 گل بهترین گلزن لیگ 20 است. این در حالی است که سایر گل های پرسپولیس توسط افرادی چون سیامک نعمتی ، سید جلال حسینی ، میلاد سرلک و امید عالیشاه به ثمر رسیده است تا جای آزاد مهاجمان در این لیست بیش از گذشته احساس شود.

قاب از دست رفته است!

اگرچه در یکی دو بازی اخیر پرسپولیس در ایجاد موقعیت های گلزنی کمتر از آنچه از آنها انتظار می رود موفق بوده اند اما مهاجمان این تیم از فرصت های خوبی که به آنها داده اند برای بحث استفاده نکرده اند مسائل روانشناختی همراه با مسائل فنی در زمینه اهداف حمله. گرفتن

عبدی در فینال گلزنی می کند اما …

مهدی عبدی که در فینال غرب آسیا و بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا برای تیمش گلزنی کرد ، علی رغم موقعیت های خوبی که دارد ، نتوانسته در لیگ برتر موفق شود و هنوز موفق به گلزنی نشده است. در این فصل لیگ برتر. عبدی منتظر گل اول لیگ برتر برای پرسپولیس است. او تاکنون حدود 360 دقیقه وقت برای بازی در پرسپولیس در لیگ 20 داشته است ، اما این زمان برای پایان دادن به جادوی گلزنی او کافی نبوده است. این در شرایطی است که آرمان رمضانی ، دیگر مهاجم پرسپولیس نیز در تمام مسابقات به عنوان بازیکن تعویضی بازی می کرد و گاهی موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت ، اما در گلزنی برای پرسپولیس نیز ناکام بود.

مشکل چیست

برای حل هر مشکلی باید مشکل اصلی را ارزیابی کرد تا راه حل مناسبی برای حل آن پیدا شود که این مسئله در مورد گلزنی مهاجمان پرسپولیس نیز صدق می کند. برخی معتقدند که منشا اصلی مشکل گلزنی مهاجمان پرسپولیس مشکلات فنی و تاکتیکی و تغذیه نامناسب مهاجمان در طول مسابقات است و خط هافبک پرسپولیس به ویژه هافبک های تهاجمی این تیم موفقیت درستی در این زمینه نداشته است. این در شرایطی است که دیگران مشکل ناکامی مهاجمان پرسپولیس را ناشی از وضعیت روحی بازیکنان در این پست می دانند و معتقدند مشکلات روانی ناشی از انتظارات زیاد از مهاجمان پرسپولیس باعث شده است که آنها راهی به دروازه حریفان گم کنند. . البته عده دیگری هم هستند که ترکیب این دو عامل را مشکل اصلی مهاجمان پرسپولیس می دانند که به نظر می رسد نظر گروه سوم را در این زمینه منطقی تر می کند.

انتظار می رود: برای عبدی خیلی زود بود! / مشکل اصلی مهاجمان پرسپولیس مسائل ذهنی است

13930911163507926_ عکس

مهاجم سابق پرسپولیس در مصاحبه با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری باراناخبر او در مورد ناکامی مهاجمان پرسپولیس در لیگ برتر توضیح می داد.

سهراب انتظاری درباره مشکل گلزنی مهاجمان پرسپولیس گفت: آمار 6 گل زده در 6 مسابقه و کمبود مهاجم در لیست گلزنان پرسپولیس تا به امروز نشان می دهد در گلزنی موفق نبودیم و این آمارها نشان می دهد مهاجمان ما شرایط خوبی برای پرسپولیس ایجاد نکرده اند در این 6 مسابقه در این زمینه واضح ترین مسئله این است که پرسپولیس در حال حاضر مهاجم کلاسیک و نهایی ندارد و جای خالی این موضوع در تیم دیده می شود.

وی در ادامه تأکید کرد: عبدی بازیکن جوانی است و در فصل قبل او بعضا بعنوان بازیکن ذخیره و تعویضی پرسپولیس بازی می کرد اما در این فصل ناگهان به یک بازیکن ثابت برای پرسپولیس تبدیل شد که فکر می کنم فعلا برای او خیلی زود بود . در توانایی های او شکی نیست ، اما او جوان است. برای منظم بودن در تیم پرسپولیس باید تجربه کسب کند و به او فرصت داده شود. در این شرایط ، استفاده از عبدی به عنوان مهاجم یک هدف اولیه بود.

انتظاری افزود: ما در خط حمله کمبودهایی داریم و تیم باید از این نظر تقویت شود ، زیرا علاوه بر قهرمانی ، پرسپولیس جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را نیز در تقویم کاری دارد و معتقدم اگر تقویت نشود ، کار دشواری است. ما می خوریم جذب یک مهاجم شش وجهی جدید به عبدین کمک می کند تا از نظر انگیزه بهتر شود. البته در شرایطی که فعلاً نمی توانیم بازیکنان جدیدی جذب کنیم ، باید با شناسایی مشکل راه حل مناسبی پیدا کنیم.

مهاجم پرسپولیس در سال های گذشته در مورد دلیل ناکامی مهاجمان گفت: به نظر من تیم از نظر موقعیت سازی شرایط خوبی دارد و خط هافبک پرسپولیس به خوبی مهاجمان را تغذیه می کند و معتقدم مشکل اصلی مهاجمان مسائل ذهنی است که با گذراندن روزهای خوب در خط حمله با همان مشکل قابل حل است. مردم. . 5

دکمه بازگشت به بالا