بین الملل

پاسخ وزیر امور خارجه عربستان سعودی به ادعای آتش سوزی در کشورش در یمن


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین باراناخبر ، فیصل بن فراهان وزیر امور خارجه عربستان سعودی امروز (پنجشنبه) به حساب آتش سوزی در یمن در حساب توییتر خود واکنش نشان داد و گفت که این تصمیم با هدف از شیوع coronavirus جلوگیری کنید.

وزیر خارجه عربستان اظهار داشت: “اقدام آتش بس دو هفته ای توسط ائتلاف برای حمایت از قانون در یمن با هدف حمایت از تلاش های سازمان ملل در یمن ، با هدف برای پایان دادن به جنگ و تمام تلاش خود را بر روی جنگ متمرکز کنید. ” “به دور از تنش های نظامی ، ویروس coronavirus COVID-19 گسترش یافته است.”

فیصل بن فرهان با اشاره به تجاوز ائتلاف علیه مردم یمن گفت: “عربستان سعودی همیشه 40 سال گذشته در حمایت از ملت برادر یمن پیشگام بوده است.” “در این شرایط ، ما همچنان از یمن حمایت خواهیم کرد و امیدواریم که حوثی ها از این فرصت استفاده کنند و به طور مؤثر و جدی به منافع ملت برادر ، یمن پاسخ دهند.”

“براساس تعهد و حساسیت عربستان سعودی نسبت به و سلامتی مردم یمن ، عربستان سعودی 500 میلیون دلار به برنامه پاسخگویی سازمان ملل متحد برای یمن اختصاص داده است امسال “، گفت بن فراه. “با 25 میلیون دلار دیگر برای مقابله با بیماری همه گیر فاجعه آمیز COVID-19 Coronavirus.”

در همین رابطه ، مشاور وزیر امور خارجه دولت عربستان سعودی با اشاره به امروز به عطشبا گفت: اعلام آتش بس در یمن مطابق با الزامات دبیرکل ملل بود. متحد (جزئیات بیشتر)

مشاور خارجی امارات نیز امروز در واکنش به اعلام آتش سوزی ائتلاف سعودی و امارات در یمن واکنش نشان داد.جزئیات بیشتر)

انتهای پیام / پ


این مقاله به وسیله استخراج اخبار روز، اقدام به خبررسانی می نماید، در نتیجه مسوولیت کلیه محتوای این سایت بر عهده منابع خبری بوده و سایت باراناخبر هیچ مسوولیتی در قبال تمامی نوشته های سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا